Skip Navigation Links.

ویژگی های یک وب سایت حرفه ای چیست؟

چهارشنبه، 08 فروردین 1397

ویژگی های یک وب سایت حرفه ای چیست؟

طراحی حرفه ای وبسایت

در فضای وب برای اینکه یک وب سایت بتواند بدرخشد و دیده شد، باید یک طراحی سایت  حرفه ای داشته باشد زیرا در فضای رقابتی سایت های اینترنتی، کار برای سایت های معمولی بسیار سخت می باشد و سایت های معمولی دیگر به چشم نمی آیند و نمی توانند با سایت های حرفه ای در هر زمینه ای رقابت کنند. طراحی سایت حرفه ای به چه معناست و هدف از طراحی سایت حرفه ای چیست و چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

درخواست مشاوره

تفاوت وب سایت حرفه ای با وبسایت معمولی

طراحی وبسایت های معمولی از یک قالب اولیه و آماده تبعیت می کنند و نسبتا هزینه کمتری برای راه اندازی نیاز دارند. در مقابل این وب سایت ها، وب سایت های حرفه ای قرار می گیرند که برای طراحی آن ها باید مقادیر بالاتری هزینه کرد. طراحی وب سایت حرفه ای براساس اهداف کسب و کار موردنظر و نیاز های مخاطبین آن طراحی خواهد شد. تمام ویژگی هایی که برای طراحی یک وب سایت حرفه ای در نظر گرفته می شود نهایتا باید منجر به یک هدف خاص شود و آن هدف چیزی جز افزایش آمار بازدید کاربران از وب سایت نیست.

وب سایت حرفه ای


جهت اطلاع از خدمات سئو و قیمت سئو در آژانس ایزی وب بر روی لینک کلیک کنید.


در ادامه چند ویژگی یک و بسایت حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد:

1- یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت : به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و همچنین متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.

2- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت کاربر در وب سایت به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی می باشد. برای همین باید این اطلاعات مهم را به کاربر در قسمت های اصلی وب سایت نمایش داد.

3- در طرا حی وب سایت اطلاعات تماس با ما باید در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار داده شود. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت به دنبال اطلاعات تماس بگردد.

4- در طراحی وب سایت باید از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده شود. استفاده از نام های مشخص و استاندارد به کاربر وب سایت حرفه ای حس خوبی خواهد داد و او را دچار سردرگمی نخواهد کرد.

 

5- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید. می توان با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت، اعتبار وب سایت را افزایش داد و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای افزایش داد.

6- امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت در شبکه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ کسب و کار ها  خواهند داشت. پس باید در طراحی وب سایت حرفه ای امکانی را فراهم کرد که کاربر بتواند در صورت تمایل، صفحه مورد نظرش را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

7- نمایش مناسب وب سایت در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد(ریسپانسیو بودن).  طراحی وب سایت باید خود را ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت استفاده نمایند.

8- صفحه سوالات متداول باید در وب سایت حرفه ای قرار داده شود. همیشه برای کاربران و مشتریان سوالات متداول وجود دارد که ذهن آن ها را درگیر کرده و آن ها را دچار استرس می کند. اکثر این سوالات بین کاربران تکراری و مشخص است. این سوالات و پاسخ های مناسب آن ها باید در صفحه سوالات متداول وب سایت حرفه ای قرار داده شوند.

9- طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به راحتی اعتبار کسب و کار ها را بالا ببرد. مشتریان و مخاطبان کسب و کارها می توانند در هر زمان و هر مکان به صورت مستقیم با آن ها ارتباط برقرار کنند. داشتن یک وب سایت حرفه ای به تنهایی می تواند یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند برای کسب و کارها باشد.

طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

چگونه از تمامی ظرفیت‌های تبلیغات در فضای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 88570276

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.