خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) با سئو اصولی، جستجوی کاربران به شما ختم شود.

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت

خدمات سئو و بهینه سازی

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) با سئو اصولی، جستجوی کاربران به شما ختم شود.

طبق آمار، جستجو در گوگل بزرگترین کانال ورودی به سایت ها می باشد.سئو و بهینه سازی وب سایت موجب باعث افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند به سایت شما خواهد شد.سئو ابزاری برای بهتر دیده شدن است.

سئو یک استراتژی بلند مدت است که در طول زمان قادر است بازدهی بسیار مطلوبی برای کسب و کار شما داشته باشدبهینه سازی موتورهای جستجو امری نیست که یک بار انجام شود و برای همیشه کنار گذاشته شود. موتورهای جستجو جهت ارائه بهترین سرویس مدام به روز رسانی میشوند. .

افزایش ترافیک طبیعی سایت

با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.

دسترسی هدفمند به مشتریان

شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.

تاثیر پایدار و طولانی‌مدت

زمانی‌که رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد، دیگر به این راحتی‌ها به وضعیت قبلی خود برنمی‌گردد. این یعنی شما هر روز، بدون زحمت و هزینه، مشتری‌های جدیدی از گوگل دارید.‌

​اهمیت سئو در آمارهای جهانی

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد برای شما خلق خواهند کرد.

شروع وبگردی با جستجو

75% کاربران

فقط دیدن صفحه 1 گوگل

75% درصد کاربران

کلیک بر روی نتایج اول

62% کاربران

عدم اعتماد به تبلیغ گوگل

80% کاربران

سئو

بهینه سازی محتوای وب سایتیکی از دو تکه پازل سئو، بهینه سازی ساختار وب سایت و محتوای آن است. کیفیت و عملکرد وب‌سایت شما نه تنها بر رتبۀ شما در موتورهای جستجوگر تاثیرگذار است، بلکه در ارتقای تجربۀ کاربر نیز موثر می‌باشد. ما بهترین تکنیک‌ها و استانداردهای بهینه‌سازی را برای شما بکار خواهیم بست.

بهینه سازی ساختار وب سایت شما

ساختار صفحات و مسیرهای داخلی وب سایت را درست می‌کنیم تا سایت شما به راحتی توسط موتورهای جستجوگر خوانده شوند.

بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی

مطمئن می‌شویم که کلمات کلیدی اصلی و فرعی، در وب سایت شما مورد استفاده قرار گرفته و بر روی آنها تاکید شده است.

پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو

ویرایش های لازم را در وب سایت شما اعمال خواهیم کرد تا از همه نظر با اصول استاندارد سئو، همخوانی داشته باشد.

به دنبال ایجاد لینک های معتبر در سایت های معتبر و مزتبط هستید؟ ما به شما رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می‌دهیم. دربارۀ رپورتاژ آگهی بیشتر بدانید بهینه سازی لینک های خارجی وب سایتتکۀ دوم پازل هم، دریافت لینک از وب سایت های معتبر و مرتبط با کسب و کارتان برای شناخته شدن سایت شماست. این لینک‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در اعتبار سایت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند. بهترین شرکت‌های سئو برروی کیفیت و اعتبار این لینک‌های خارجی و نه تعداد آنها تمرکز می‌کنند.

بک لینک های متنوع در دامنه ها

با دامنه‌ها و متن لینک‌ها متنوع در سایت های معتبر خواهیم توانست یک نتیجه خوب، مطمئن و طولانی مدت بدون جریمه گوگل بدست بیاوریم

لینک سازی در مقاله های مرتبط

بک لینک‌های سایت شما، داخل صفحات مرتبط با حوزه کاری شما قرار خواهند گرفت تا گوگل اعتماد بیشتری به این لینک‌ها داشته باشد.

لینک سازی توسط متخصص سئو

تمام لینک های شما را به وسیله نیروی انسانی متخصص سئو ایجاد می‌کنیم و به وسیله ربات یا خرید بک لینک برای شما بک لینک نمی‌سازیم.

سئو

خدمات سئو ایزی وب

مطمئنا سئو باید همسو با استراتژی های بازاریابی دیجیتال مشتری باشد و نباید صرفا برروی جایگاه کلمات کلیدی تکیه کند. بلکه در هر مرحله از سفر مشتری، SEO چگونه توانسته به کسب و کار شما سود برساند.

تحقیق کلمات کلیدی

این استراتژی مشخص می کند که چه کلمات و عباراتی در زمینۀ کاری شما در گوگل بیشتر جستجو می شوند تا با استفاده از آنها ترافیک سایت را افزایش دهیم.

بهینه‌سازی وب سایت

ساختار فنی سایت برای سئو(SEO On-page) و همچنین بهبود UI/UX سایت و استراتژی سفر مشتری در ورود به سایت را برای موتورهای جستجوگر آماده می‌کنیم.

لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی استاندارد و دقیق، یکی از مهمترین تکنیک های بهبود سئو سایت است، که اگر توسط نیروی متخصص سئو انجام شود با جریمه گوگل مواجه نخواهیم شد.

 
بهینه سازی محتوا

محتوا و سئو مکمل هم هستند، از اینرو علاوه بر تکنیک های سئو، باید تمرکز زیادی بر روی تکنینک های تولید محتوا و بهبود محتوای سایت و ارتباط آن با سئو داشت.

 

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات سئو

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات بازاریابی محتوا
سئو مخفف واژۀ Search Engine Optimization است و به معنای بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. شما با یک سئوی خوب می‌توانید رتبۀ خود در موتورهای جستجو را ارتقا دهید تا وب‌سایت شما در جستجوهای بیشتری نمایش داده شود. همانطور که می‌دانید ابزارهای جستجو در بین کاربران اینترنت بسیار پر طرفدار هستند و حجم عظیمی از ترافیک یک وب‌سایت از طریق آنها تامین می‌شود.

منظور از کلمات کلیدی، آن کلماتی است که در زمینۀ شما اهمیت دارند و کاربران بیشتر آنها را جستجو می‌کنند. با شناختن این کلمات شما می‌توانید تمرکز خود را به سمت آنها معطوف نمایید و مطمئن شوید که هنگام جستجوی این کلمات، وب‌سایت شما در صحفۀ اول جستجو نمایش داده شود. بدین ترتیب می‌توانید بیشترین تعداد کاربران مرتبط را به سمت وب‌سایت خود رهنمون سازید و مشتریان بیشتری داشته باشید.

تکنیک‌های مختلفی برای بهینه‌سازی وب‌سایت وجود دارند. برخی از این تکنیک‌ها داخل سایت پیاده‌سازی می‌شوند. برای مثال ساختار وب‌سایت و کدهای آن به نحوی تغییر پیدا می‌کند که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آنها را آنالیز کنند و کلمات کلیدی بیشتر در وب‌سایت شما استفاده می‌شوند. برخی نیز به صورت خارجی هستند. برای مثال، لینک شما در وب‌سایت‌های مرتبط با اعتبار بالا قرار داده می‌شود و در نتیجه به اهمیت شما در نزد موتورهای جستجوگر افزوده می‌شود.

برای انجام سئو، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از این روش‌ها سالم هستند و در نتیجه برای موثر واقع شدن نیاز به زمان دارند. برخی نیز ناسالم هستند و در عوض بازدهی سریع‌تری دارند. اما اگر موتورهای جستجو آنها را شناسایی کنند، شما جریمه خواهید شد. به دستۀ اول سئوی کلاه سفید و به دستۀ دوم کلاه سیاه می‌گویند. در بین این دو هم، تکنیک‌های کلاه خاکستری هستند که هم زود نتیجه می‌دهند و هم منجر به جریمه نمی‌شوند.

نصب گوگل سرچ کنسول

اولین گام جهت شروع فرایند بررسی و تحلیل رفتار کاربران در سایت نصب سرچ کنسول است.


تحقیق جامع کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی مهم‌ترین اقدامی است که بر پایه آن می‌توانیم استراتژی کسب و کار شما را تدوین کنیم. درصورتی که تحقیق کلمات کلیدی جامع و کامل باشد، علاوه بر کسب از شناخت بازار و رقبا، نیاز مخاطبان خود را هم می‌توانیم شناسایی و جهت برآورد کردن آن‌ها برنامه‌ریزی نماییم. در نهایت گزارشی کامل از کلمات کلیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


تعیین کلمات کلیدی اصلی و فرعی

تحقیق کلمات کلیدی تنها شروع کار است. مهم‌ترین اقدام پس از آن، دسته‌بندی و مرتب‌سازی این کلمات است تا بتوانیم نتایجی معنادار از آن استخراج کنیم. همچنین با استفاده از دسته‌بندی و جداسازی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، می‌توانیم اولویت‌های خود را مشخص و بر اساس آن برای هدفگیری صفحات مختلف سایت خود برنامه‌ریزی کنیم.


بررسی سئو داخلی

وضعیت سئوی داخلی سایت شما با استفاده از ابزارهای تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد. کسب شناخت از وضعیت فعلی سئوی سایت به ما کمک می‌کند تا هدفگذاری دقیق‌تری داشته باشیم. در پایان این مرحله، گزارش دقیقی از وضعیت لینک‌سازی داخلی، تگ‌های H، عنوان‌ها، متاتگ‌ها و محتوای هر صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد.


بررسی سئو خارجی

وضعیت سئوی خارجی سایت بخصوص کمیت و کیفیت لینک‌سازی‌ها باید بررسی شوند. در نتیجه این بررسی‌ها، لینک‌های بی‌کیفیت و اسپم شناسایی خواهند شد. همچنین وضعیت توزیع انکرتکست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت، گزارش کاملی از کیفیت و کمیت لینک‌‌های ساخته شده به شما ارائه می‌گردد تا بر اساس آن بتوانیم برای لینک‌سازی و رپورتاژ برنامه‌ریزی کنیم.


تحلیل وضعیت مهم‌ترین رقبا

شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا به ما دید روشن‌تری نسبت به بازار رقابتی می‌دهد. در نتیجه می‌توانیم برنامه‌ریزی زمانی و مالی دقیق‌تری داشته باشیم و با آگاهی کامل وارد بازار رقابتی شویم. در پایان این تحلیل، گزارش کامل از وضعیت رقبای حوزه کسب و کار شما در اختیارتان قرار می‌گیرد.


ارائه برنامه لینک‌سازی

لینک‌سازی مبحث بسیار حساسی در سئو است و در صورت اشتباه با جریمه گوگل مواجه خواهید شد. بنابراین باید طبق یک برنامه زمانی مناسب و هدفمند کار لینک‌سازی سایت شما انجام شود. در این مرحله، سایت‌هایی که لینک‌سازی در آن‌ها برای سایت شما اولویت و تاثیر بیشتری دارد مشخص می‌شوند و علاوه بر آن، سایت‌های مناسب برای رپورتاژ نیز به شما معرفی خواهند شد.


ارائه ایده‌های تولید محتوا

پس از تحقیق جامع کلمات کلیدی، ایده‌های کلی متنوع و هدفمندی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن بتوانید برای تولید محتوای وبلاگی سایت خود برنامه‌ریزی کنید.


ارائه ساختار کلی صفحات

اینکه در سایت خود چند صفحه باید داشته باشید و هر صفحه با چه کلماتی هدفگیری شود، پس از تحقیق کلمات کلیدی مشخص می‌گردد. علاوه بر آن، ساختار کلی صفحات که تلفیقی از کلمات کلیدی، اصل سئو و تجربه کاربری است، مشخص و در گزارشی کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. بر اساس این گزارش مشخص می‌شود که چه صفحاتی باید در سایت داشته باشید و هر صفحه چه عنوانی باید داشته باشد.

تنظیم عنوان‌ها و متا تگ‌ها

عنوان‌ها و متا تگ‌های تمامی صفحات پس از بررسی در مرحله تدوین استراتژی، در صورت نیاز بازنویسی می‌شوند تا هم علاوه بر افزایش جذابیت محتوا برای کاربر، کلمات کلیدی هدف نیز در آن بکارگرفته شوند. در نتیجه این اقدام، صفحات شما در رتبه‌های بالاتری از نتایج جستجو قرار خواهند گرفت.


بهینه‌سازی تگ‌های H

بر اساس برنامه استراتژی سئو، تگ‌های H تمامی صفحات اصلی و مقالات با استفاده از کلمات کلیدی اصلی و فرعی مورد هدف هر صفحه، بهینه‌سازی و درصورت نیاز اصلاح می‌شوند.


بهینه‌سازی سئو محور محتوا

محتوای تمامی صفحات اصلی سایت بر اساس اصول سئو و کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه بهینه‌ساز می‌شوند تا رتبه صفحات در نتایج جستجوی گوگل بهبود یابد.


بهینه‌سازی لینک‌های داخلی

متن لینک، محل قرارگیری و تعداد لینک‌های داخلی صفحات اصلی و وبلاگ سایت بهینه‌سازی می‌شود. لینک‌های بخش منو و فوتر سایت نیز بر اساس ساختار صفحات سایت ایجاد و بهینه‌سازی می‌شوند.


بهینه‌سازی اطلاعات تصاویر

توضیحات تصاویر (Alt) موجود در سایت و مقالات وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه تنظیم می‌گردد.


ساخت یا آنالیز robots.txt

فایل robots.txt در صورت نیاز بهینه‌سازی و تغییرات لازم روی آن انجام می‌شود تا بتوانیم محدودیت‌های لازم را روی ربات‌های گوگل اعمال کنیم.


ساخت یا آنالیز سایت مپ

نقشه سایت مورد بررسی قرار گرفته و درصورت نیاز اصلاحات لازم روی آن انجام می‌شود. همچنین در صورت وجود، ایرادات سایت مپ نیز پس برطرف خواهند شد.

شناسایی بک لینک‌های اسپم

تمامی بک‌لینک‌های سایت مورد بررسی قرار می‌گیرند. جهت حذف تک تک بک‌لینک‌های اسپم و نامعتبر ابتدا درخواست حذف برای سایت میزبان ارسال شده و درصورت عدم موافقت، بک‌لینک‌ها Disavow خواهند شد.


معرفی بک لینک‌های اسپم به گوگل

بک‌لینک‌های اسپم در فاز تدوین استراتژی بطور کامل شناسایی و مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این مرحله این بک‌لینک‌ها به گوگل معرفی می‌شوند تا هرچه سریع‌تر از تاثیر منفی آن‌ها بر سئوی سایت جلوگیری شود.


لینک‌سازی در صفحات معتبر

پس از طراحی و تدوین استراتژی سئو، تعداد بک‌لینک‌های مورد نیاز مشخص می‌شوند. بر این اساس، در یک برنامه زمانی مشخص، کار لینک‌سازی برای شما در سایت‌های هدفمند و مرتبط بصورت طبیعی آغاز می‌شود.


توزیع مناسب انکر تکست‌ها

متن لینک‌های موجود بررسی و در صورت نیاز اصلاح می‌شود تا تا نسبت‌های مناسبی از انواع انکر تکست‌ها را داشته باشید.


گرفتن سیگنال از شبکه‌های اجتماعی

سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیر مثبتی بر روند سئوی سایت شما داشته باشند. بر این اساس، در شبکه‌های اجتماعی موثر مانند لینکداین، فیسبوک و پینترست با نام برند کسب و کار شما لینک‌سازی انجام می‌شود. به عنوان مثال، مقاله‌ای که در وبلاگ سایت شما تولید شده، در این شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌گردد.

بهینه‌سازی متن رپورتاژ خبری

متن رپورتاژ شما از نظر نگارش و اصول سئو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز اصلاحات لازم را روی آن انجام دهیم. در نتیجه تاثیرگذاری رپورتاژ شما افزایش می‌یابد.


انتشار رپورتاژ ماهیانه

هر ماه، باتوجه به نیازی که در فاز طراحی و تحلیل استراتژی سئو استخراج شد، تعدادی رپورتاژ از سایت شما در سایت‌های مناسب و معتبر منتشر می‌شود تا از این طریق بک‌لینک‌های دائمی و موثر داشته باشید.

مانیتورینگ مداوم سرچ کنسول

وضعیت کانال‌های ورودی سایت شما بطور مستمر و مداوم مورد بررسی کارشناسان سئو قرار گرفته تا از روند بهبود سئوی سایت شما مطمئن شویم.


ارائه گزارش ماهیانه

هر ماه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بطور کامل در جریان تمامی اقدامات انجام شده قرار بگیرید.


ارائه گزارش کامل از لینک‌های ساخته‌شده

لیست کاملی از تمامی لینک سازی‌های انجام شده به همراه آدرس صفحات هدف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مشاوره کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی و پس از آن انتخاب کلمات مناسب مهم‌ترین اقدامی است که باید پیش از شروع فرایند سئو و تولید محتوا انجام پذیرد. کارشناسان سئوی نوین به شما کمک می‌کنند تا انواع کلمات کلیدی مرتبط و مناسب جهت هدفگیری را پیدا کنید تا بر اساس آن بتوانید بازار و نیاز مشتری خود را بشناسید و به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی نمایید.


مشاوره جهت بهبود سئوی داخلی

سئوی داخلی سایت با توجه به گستردگی و پیچیدگی نسبتا بالای موضوعات، چالش‌های زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد. استفاده درست از تگ‌های H، لینک‌سازی داخلی، بکارگیری درست کلمات کلیدی اصلی و فرعی و بهبود محتوای هر صفحه تنها بخشی از اقداماتی است که جهت بهبود سئوی داخلی سایت بایستی انجام شوند. کارشناسان سئوی نوین به شما کمک می‌کنند تا با بررسی کامل این موارد، نقاط ضعف سایت خود را شناسایی و جهت رفع برطرف کردن آن‌ها اقدام کنید.


مشاوره جهت بهبود سئوی خارجی

شاید سئوی خارجی گستردگی سئوی داخلی را نداشته باشد، اما به همان اندازه اهمیت دارد. اگر تا به حال لینک‌سازی نکرده‌اید، لازم است سایت‌های مناسب و مرتبط جهت لینک‌سازی را بشناسید و اگر این کار را انجام داده‌اید، باید بررسی کنید که آیا رویکرد درستی در لینک‌سازی داشته‌اید یا خیر. کارشناسان سئوی نوین شما را راهنمایی می‌کنند تا از کمیت و کیفیت لینک‌سازی خود مطمئن شوید. همچنین شما را در انتخاب سایت‌های مناسب رپورتاژ و تولید متن رپورتاژ سئو شده راهنمایی خواهند کرد.


مشاوره تولید محتوای سئو شده

برای آنکه صفحات سایت و وبلاگ شما در نتایج گوگل دیده شوند و رتبه‌های بالاتری کسب نمایند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن جذابیت محتوا، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید. کارشناسان سئوی نوین به شما کمک می‌کنند تا اصول نگارش محتوای سئو شده در صفحات اصلی و وبلاگی سایت خود را بشناسید و اصلاحات مورد نیاز را روی آن‌ها اعمال کنید.

​خدمات مشاوره طراحی سایت ایزی وب

کاملا رایگان، فرم ارزشمند نیاز سنجی را دانلود کنید سپس مشاوره حضوری و یا تلفنی بگیرید.

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

مشاوره تلفنی

کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما پاسخگوی نیازهای شما باشند.

هدیه ایزی وب به شما

ارزیابی نیازها یک گام حیاتی در مراحل آغاز پروژه طراحی وب سایت است. در این مرحله نیازها و اهداف شرکت از طراحی سایت مشخص می شود.

  • بازگشت