مرکز تماس: 66381398

تولید سامانه سفارشی تحت وب

ماژول مدیریت و رهگیری مشتریان بازاریاب‌های کارگزاری بورس بیمه ایران

شنبه 25 بهمن 1399

ماژول مدیریت و رهگیری مشتریان بازاریاب‌های کارگزاری بورس بیمه ایران

این سامانه به درخواست کارگزاری بورس بیمه ایران توسط تیم متخصص ما طراحی و پیاده سازی شد. هدف این سامانه ایجاد یک رابط کاربری به منظور تشخیص و تفکیک مشتریان این کارگزاری براساس هریک از بازاریاب های خود می باشد.

در این سامانه مشخصات تمامی بازاریاب‌ها به همراه کدمنحصر به فرد آنها که درواقع لینک ورود به سامانه مشتریان می باشد، تعریف میشود.به این ترتیب هریک از بازاریاب ها یک آدرس اختصاصی دارد که از طریق آن، سیستم میتواند اطلاعات افراد را قبل از ورود به کارگزاری دریافت کند وبصورت خودکار تعیین کند که هر فرد از طریق چه کسی با کارگزاری آشنا شده است.

برای این سیستم یک داشبورد نمایش درنظر گرفته شده است که تمامی اطلاعات مربوط به بازاریاب ها و فعالیت های آنها را نمایش میدهد. همچنین امکان فیلترسازی و گرفتن خروجی اکسل نیز مهیا می‌باشد.

امکانات سامانه مدیریت و رهگیری مشتریان بازاریاب‌های کارگزاری بورس بیمه ایران

  • امکان ثبت اطلاعات بازاریاب‌ها و اصلاح و ویرایش آنها.
  • امکان تفکیک مشتریان براساس کد منحصر به فرد هریک از بازاریاب ها.
  • امکان گرداوری اطلاعات مربوط به مشتریان.
  • امکان فیلتر سازی براساس نام و نام خانوادگی، کدملی، نام بازاریاب و تاریخ ثبت نام.
  • امکان گرفتن خروجی اکسل و فیلتر کردن خروجی اکسل.
  • امکان تغییر استایل و کدهای فرم نمایش داده شده بعد از دریافت اطلاعات مشتریان.
  • امکان درج پیام ظاهرشده، بعد از پرکردن فرم اطلاعات توسط مشتری.
  • امکان درج آدرسی که مشتری می بایست بعد از ثبت اطلاعات به آن هدایت شود.

نحوه کار با این سامانه

به منظور انجام تنظیمات اولیه این ماژول به قسمت تنظیمات ماژول، تب آخر (تنظیمات referral tracker) میرویم.

  • default تم پیشفرض ماژول در این قسمت است.
  • در URL آدرس جایی که بعد از تکمیل فرم، کاربر به آن صفحه هدایت میشود باید در این قسمت وارد شود.
  • متنی که در بالای فرم قابل مشاهده میباشد، در Intro میبایست نوشته شود
  • کدی که کاربر عادی (کسی که از طریق لینک بازاریاب وارد نشده باشد) میبیند باید در قسمت منبع بخش Message وارد شود.

به منظور افزودن بازاریاب جدید و یا دسترسی به لیست بازاریاب ها میبایست بر روی اکشن منو رفته، گزینه لیست بازاریاب‌ها را کلیک میکنیم.

  • جهت اضافه کردن مشخصات بازاریاب جدید بر روی گزینه افزودن بازاریاب کلیک کنید. باید در این قسمت این نکته را درنظر گرفت که گزینه شناسه بازاریاب درواقع همان چیزی است که در آدرس میخواهیم نمایش داده شود. شناسه نمایندگی مشخص میکند که این بازاریاب برای کدام یک از نمایندگی ها می باشد.
  • در داشبورد اطلاعات مربوط به بازاریاب‌ها ، مقابل هر رکورد تعدادی گزینه وجود دارد. گزینه کپی لینک در کلیپ برد، لینک اختصاصی هر بازاریاب را دراختیار شما میگذارد. گزینه ویرایش با آیکن مداد امکان ویرایش اطلاعات بازاریاب را برای شما محیا میکند.گزینه حذف با آیکن سطل زباله امکان حذف کامل رکورد را برای شما محیا میسازد. یک ستون به هر بازاریاب اختصاص داده شده است که تعداد افرادی که توسط آن فرد اطلاعات خود را ثبت نموده‌اند را مشخص میکند.
  • همچنین در داشبورد اطلاعات مروبط به بازاریاب ها بالای هر ستون امکان سرچ موجود میباشد.
  • در داشبورد اطلاعات مربوط به بازاریاب‌ها دکمه‌ای جهت گرفتن خروجی اطلاعات با فرمت اکسل موجود می‌باشد.

به منظور دسترسی به داشبورد اطلاعات افراد، شما میتوانید در قسمت اکشن منو بر روی گزینه لیست افراد کلیک نمایید.

  • در داشبورد اطلاعات مربوط به افراد امکان سرچ بر اساس هریک از فیلدهای موجود محیا می باشد.
  • شما میتوانید با کلیک بر آیکن سطل زباله مقابل هر رکورد، رکورد موردنظر خود را حذف نمایید.
  • با زدن دکمه دریافت فایل اکسل، اطلاعات مربوط به افرادی که ثبت نام کردند در قالب فایل اکسل دراختیار شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز:

ارسال دیدگاه‌ها‌


تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌


در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.