با تبلیغ گوگل، در لحظه چند برابر می‌فروشید!
 

تبلیغات گوگل |Google Adwordsبا تبلیغ گوگل، در لحظه و هدفمند چند برابر بفروشید!

با مدیریت درست، تبلیغات گوگل اتلاف پول نیست. تبلیغات خود را هدفمند و با کمترین هزینه مدیریت کنید تا فروش بیشتری را تجربه کنید.

بیش از ۹۰٪ مردم از گوگل استفاده می کنند پس برای قرار گرفتن در رتبه‌های اول نتایج جست‌وجو با کمتر از چند ساعت بهترین نوع تبلیغات را تجربه کنید. تبلیغات در گوگل به شما این امکان را می‌دهد که در دسترس مشتریان واقعی خود قرار بگیرید و صرفا بابت هر کلیک هزینه پرداخت کنید.

بازیابی هوشمند مشتری

به دنبال مشتریان جدید هستید؟‌ یا می‌خواهید مشتریان را مجددا به سایتتان جذب کنید؟ ادوردز در همه این مراحل با شماست.

تبلیغات هدفمند

ادوردز پیچیده‌ترین سیستم تبلیغاتی دنیاست؛ شما می‌توانید مشتریان را بر اساس کلمات کلیدی، سن، جنسیت و ... هدف بگیرید.

تبلیغات با هر بودجه‌ای

شما می‌توانید تبلیغات در گوگل را با هر بودجه‌ای آغاز کنید و سپس بر اساس بازخورد حاصل شده، بودجه خود را افزایش دهید.

مزایای تبلیغات گوگل

کلیک‌ بر روی ۳ رتبه اول

41٪

کلیک ها برای صفحه اول گوگل

98٪

افزایش آگاهی از برند

80٪

بازگشت سرمایه

200٪
نحوۀ کار تبلیغات گوگل هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز چگونه محاسبه می‌شود؟

پرداخت قیمت دوم

حداقل پرداخت هزینه به میزان پرداخت نفر قبلی مزایده بستگی دارد.

 

مزایده برای جایگاه

رقابت بهتر، می تواند جایگاه بالاتری را به شما اختصاص می دهد.

 

اهمیت کیفیت

کیفیت متن تبلیغات شما و صفحه فرود سایت در تعیین جایگاه وب سایت موثر است.

 

تاثیر قیمت

قیمت پیشنهادی شما در مزایده در قرار گیری جایگاه تبلیغات شما در گوگل تاثیر گذار است.

 

امکانات تبلیغ گوگل

شما می‌توانید همه چیز را هنگام تبلیغ در گوگل کنترل کنید

تعیین زمان و دستگاه نمایش

شما به راحتی می‌توانید روز، زمان و دستگاه نمایش (کامپیوتر، تبلت و گوشی) را مشخص نمایید.

کلمات کلیدی نامحدود

هیچ گونه محدودیتی در تعداد کلمات کلیدی مشخص شده توسط شما وجود ندارد.

گزارش کامل و مداوم

گزارشات مداوم از عملکرد تبلیغ خود را دریافت کنید تا بفهمید که چقدر بازده داشته است.

تنظیم دقیق بودجه‌ها

بودجه روزانه و قیمت هر کلیک کلمات را مشخص و حتی بودجه را طبق زمان یا دستگاه محدود کنید.

امکانات تبلیغات گوگل

چرا تبلیغات گوگل با ایزی وب؟

بازدهی تبلیغات گوگل شما برای ما اهمیت دارد.

تنظیم دستی قیمت ها

جهت جلوگیری از هزینه ی اضافی، قیمت ها به صورت دستی تنظیم می شوند نه اتوماتیک وار. این کار موجب کاهش هزینه به ازای هر کلیک می شود.

بهینه سازی متن تبلیغ

درج بهترین متن تبلیغاتی توسط کارشناسان تخصصی ما باعث ترقیب کاربر به کلیک و در نتیجه رتبه بالاتر سایت شما خواهد بود.

گسترش کلمات کلیدی

مشاوره حرفه ای کارشناسان ما، در انتخاب موثرترین کلمات کلیدی در جهت توسعه کسب و کار شما باعث رشد کمپین های تبلغاتی شما خواهد شد.

ارائه اکانت در صورت درخواست

در صورت درخواست مشتریان به دسترسی اکانت ادوردز اختصاصی، ایزی وب می تواند به مدیران شرکت ها و وبمستر ها این دسترسی را بدهد.

ارسال آمار به آنالیتیکس

با دسترسی آنالیتیکس که ایزی وب به شما می دهد میتوانید به بررسی آمار دقیق گزارش های ادوردز وب سایت خود بپردازید.

بررسی مداوم تبلیغ

بررسی مرتب و اطمینان از وضعیت کمپین های تبلیغاتی شما از این جهت که دارای بهترین تنظیمات و کیفیت ممکن است یا خیر.

ایجاد گروه‌های تبلیغاتی

با ایجاد گروه های تبلیغاتی و مشاوره و اعمال  کلمات کلیدی مرتبط با صفحه فرود وب سایت تان، به توسعه کسب و کار شما می پردازیم.

آموزش گوگل ادز

ما معتقدیم مشتریان آموزش دیده، بازدهی خوبی از تبلیغات در اینترنت کسب می‌کنند که نتیجه آن تمدید تبلیغات در گوگل است.

پشتیبانی قوی

مدیران وب سایت ها می توانند از طریق راه های ارتباطی مانند تلفن، تلگرام، تیکت با شرکت ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را مطرح نمایند.

خدمات مدیریت تبلیغات گوگل ایزی وب

با بهینه سازی تبلیغات، هزینه کلیک کاهش و بازدهی افزایش پیدا می‌کند

خدمات مدیریت تبلیغات گوگل ایزی وب شرح
بررسی کسب و کار شما و ویژگی‌های آن اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیرید، قبل از هرچیزی باید کسب و کار و بازار هدف خود را بخوبی بشناسید. ما به پشتوانه سال‌ها تجربه همکاری با انواع کسب و کارها در کنار شما هستیم تا بازار هدف و ویژگی‌های متمایز کارتان را بشناسید تا بخوبی در سایت و متن تبلیغ خود ار آن‌ها استفاده کنید.
شناسایی کلمات کلیدی مناسب ما با جستجو و تحقیق، عباراتی که کاربران در زمینه کاری شما جستجو می‌کنند را پیدا می‌کنیم و میزان جستجوی تقریبی هر کلمه را بدست می‌آوریم. با این کار شما می‌توانید مناسب‌ترین و هدفمندترین کلمات مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی و فقط بر روی آن‌ها هزینه کنید.
بهینه‌سازی کلمات کلیدی کمپین انتخاب کلمات کلیدی مناسب به طرز قابل توجهی در میزان سودآوری کمپین ادوردز شما تاثیرگذار است، اما کار ما پس از شناسایی این کلمات به پایان نمی‌رسد. زیرا ممکن است در کمپینی که راه‌اندازی کرده‌ایم، متوجه شویم که برخی از کلمات مناسب نیستند یا اینکه می‌توانیم کلمات مناسب دیگری را هم به کمپین اضافه کنیم. بنابر این نیازی نیست که نگران بهینه بودن کلمات کمپین خود باشید.
انتخاب نوع درست کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادوردز، شما می‌توانید 3 نوع مختلف کلمه کلیدی (Broad، Exact و Phrase) انتخاب کنید. انتخاب نوع کلمه ساده و آسان است، اما اشتباه در آن می‌تواند صدها یا حتی میلیون‌ها تومان به شما ضرر بزند. البته انتخاب نوع کلمات تا حدودی به اهداف شما از تبلیغات گوگل نیز بستگی دارد. تیم ایزی وب متناسب با هر هدفی که از تبلیغات گوگل دارید، با دقت نوع کلمات کلیدی شما را انتخاب می‌کند تا مطمئن باشید بیشترین بازدهی را خواهید گرفت. برای مطالعه بیشتر در این زمینه، به مقاله انواع کلمات کلیدی ادوردز ما مراجعه کنید.
بهینه‌سازی متن تبلیغ شما متن تبلیغ شما در گوگل اهمیّت بسیار زیادی دارد. هر چقدر متن شما جذاب‌تر و مرتبط‌تر باشد، تاثیر بهتری بر روی مخاطب می‌گذارد. در نتیجه تعداد کلیک‌های تبلیغ شما بیشتر می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که گوگل تبلیغ شما را به عنوان یک تبلیغ با کیفیت بشناسد و در نتیجه، هزینه کمتری بابت هر کلیک از شما دریافت کند
قرار دادن مزایای شما در انتهای تبلیغ گوگل به ما اجازه می‌دهد تبلیغ شما را توسعه دهیم و در انتهای آن، مزایای شما را نیز معرفی کنیم. ما همواره بخش مزایا (Callouts) را نیز برای مشتریان خود اضافه می‌کنیم تا تاثیر تبلیغ افزایش پیدا کند و به علاوه، هزینه آن هم کم شود
افزودن لینک های بیشتر در تبلیغ در گوگل ادوردز، شما می‌توانید لینک‌های مهم سایت خود را نیز در متن تبلیغ بیاورید تا کاربران بتوانند مستقیماً به صفحه مورد نظر خود هدایت شوند. اگر شما صفحات مهمی داشته باشید، ما حتماً آنها را در قسمت لینک ها (Sitelinks) اضافه می‌کنیم.
افزودن دسته‌بندی‌های اصلی در تبلیغ امکان دیگری که در گوگل ادوردز وجود دارد، مشخص کردن دسته‌بندی‌ها در متن تبلیغ است. برای مثال اگر شما خدمات متنوعی ارائه می‌دهید، با برندهای مختلف کار می‌کنید، دوره‌های آموزشی گوناگونی دارید یا ... می‌توانید لیستی از آنها را در متن تبلیغ خود نمایش دهید. ما می‌توانیم این اطلاعات را نیز به تبلیغ شما اضافه کنیم.
قرار دادن شماره تماس در تبلیغ هر چند نمی‌توان شماره تماس ایران را به طور مستقیم در متن تبلیغ گوگل قرار داد، اما ما راهی برای این کار می‌شناسیم و می‌توانیم شماره تماس شما را هم در تبلیغ قرار دهیم. توجه داشته باشید که وقتی کاربر با گوشی جستجو کرده باشد، کافی است دکمه تماس را انتخاب کنید تا بلافاصله با این شماره تماس بگیرد.
مشاوره برای بهینه سازی سایت کیفیت سایت شما به دو دلیل اهمیت دارد. مساله اول این است که طبیعتاً وقتی سایت بهتری داشته باشید، شانس خرید کاربران از شما بیشتر خواهد بود. مساله دوم نیز این است که کیفیت بالای سایت باعث افزایش امتیاز کیفی تبلیغ شما می‌شود و در نتیجه هزینه هر کلیک شما کاهش پیدا می‌کند.

همین حالا تبلیغات گوگل را شروع کنید!

رقبای شما تبلیغات گوگل خود را شروع کرده‌اند. پس بدون اتلاف وقت، هرچه سریع‌تر کمپین تبلیغات گوگل خود را راه‌اندازی کنید.

فرم درخواست

لوگو گوگل از

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

پیشنهاد می‌کنیم بخش پرسش و پاسخ این صفحه را بخوانید یا آنکه با تیم بازاریابی ما تماس بگیرید.

۶۶۳۸۱۳۱۴ - ٠٢١

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات تبلیغات گوگل ایزی وب

هنگامی که شما در گوگل یک عبارت را جستجو می‌کنید، در بالا و پایین صفحه، شاهد نتایجی خواهید بود که همراه با کلمه Ad (یا تبلیغ) نمایش داده شده‌اند. اینها تبلیغات گوگل هستند و با نتایج طبیعی جستجو فرق دارند. وب‌سایت‌هایی که به شکل تبلیغ در نتایج نمایش داده می‌شوند، بابت هر کلیک کاربران هزینه‌ای می‌پردازند.

اما آیا این نوع تبلیغات موثر هستند؟ جواب قطعی است: بله! تبلیغات گوگل تنها زمانی نمایش داده می‌شود که یک کاربر اقدام به جستجوی کلمات کلیدی شما (یعنی جستجوهای مرتبط با کسب و کار شما) کند. به علاوه، در تبلیغات گوگل، فقط زمانی از شما هزینه کم می‌شود که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند. این دو مساله باعث بازدهی فوق‌العاده بالای ادوردز شده است.

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید، شکی نیست که با تبلیغات گوگل می‌توانید فروش خود را افزایش دهد. با اینحال، ما بارها دیده‌ایم که تبلیغات به دلیل عدم وجود مدیریت درست، فقط باعث هدر رفتن وقت و هزینه شده است. پس اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی برای افزایش فروش خود استفاده کنید، حتماً باید از تخصص آژانسی که با آن کار می‌کنید مطلع شوید.

برای تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها چیزی که لازم دارید یک وب‌سایت است. البته، پسوند این وب‌سایت نباید ir. باشد. هر پسوند دیگری غیر از ir. مشکلی ندارد.

در صورتی که دامنه شما متعلق به ایران است، برای تبلیغ دادن در گوگل می‌بایست یک دامنه غیر از ir. ثبت کنید و سایت خود را بر روی این دامنه نیز بالا بیاورید. توجه داشته باشید که این دامنه به هیچ وجه نباید کاربر را به دامنه ir. شما منتقل کند و می‌بایست یک سایت مستقل بر روی آن وجود داشته باشد. در ضمن، خوب است که این سایت را در حالت noindex قرار دهید تا در نتایج طبیعی گوگل نمایش داده نشود و تداخلی با سایت اصلی شما ایجاد نکند.

توجه داشته باشید که در صورت ریدایرکت کردن دامنه، ممکن است سایت شما توسط گوگل تعلیق شود و مجبور باشید تا چند هفته برای باز شدن آن تلاش کنید.

گوگل دو نوع مختلف تبلیغ در اختیار کاربران قرار داده است. اولین نوع که تبلیغات در جستجو (Search Ads) نام دارد، تبلیغاتی است که در خود جستجوهای گوگل به صورت متنی نمایش داده می‌شود. دومین نوع نیز تبلیغات نمایشی (Display Ads) می‌باشد که در وب‌سایت‌های مختلف طرف قرارداد با گوگل نمایش داده می‌شود و می‌تواند حاوی محتوای چند رسانه‌ای هم باشد.

شرکت نوین می‌تواند در مدیریت اصولی و موثر هر دو نوع تبلیغ همراه شما باشد.

هزینه هر کلیک شما هنگام تبلیغ در گوگل، به موارد بسیاری بستگی دارد. در درجه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل ادوردز، به صورت مزایده‌ای عمل می‌کند. این یعنی شما با سایر کسانی که بر روی یک کلمه کلیدی تبلیغ داده‌اند به رقابت می‌پردازید و جایگاه شما مشخص خواهد شد. برای مثال، اگر رتبه اول را بدست آورید، تبلیغ شما اولین چیزی است که در صفحه نمایش داده می‌شود.

اما این مزایده بر چه اساس خواهد بود؟ گوگل دو فاکتور مختلف برای تعیین جایگاه شما دارد. اولین فاکتور قیمتی است که حاضرید بابت هر کلیک بپردازید. فاکتور دوم نیز کیفیت تبلیغ و البته سایت شماست. توجه داشته باشید که کیفیت تبلیغ برای گوگل اهمیّت بسیاری دارد. تا آنجا که ممکن است با وجود پرداخت پول کمتر از طرف شما نسبت به رقبا، تبلیغتان را به عنوان اولین تبلیغ نمایش دهد.

آخرین نکته که در بحث هزینه کلیک باید به آن توجه داشته باشید، سیستم مزایده گوگل است. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته می‌شود. طبق این سیستم، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. بلکه همانقدر پرداخت خواهید کرد که از نفر قبل از خود بالاتر باشید.