اهمیت طراحی سایت سازمانی

وب سایت سازمانی ایزی وب بر پایه پلت‌فرم جهانی دی‌ان‌ان ایجاده شده است. دی‌ان‌ان یک سیستم مدیریت محتوای کدباز، امن و مقیاس پذیر است که صدها هزار کسب و کار کوچک و بزرگ از آن برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کرده‌اند. دی‌ان‌ان با داشتن بیش از یک میلیون عضو و بیش از هشتصد هزار سایت مبتنی بر آن با اختلاف زیادی سیستم مدیریت محتوای شماره یک در اکوسیستم مایکروسافت است. پنل مدیریتی حرفه‌ای و آسان این سامانه به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را مدیریت کرده و توسعه دهید. وجود تنوع گسترده ماژول (قابلیت افزودنی) و تم (ظاهر) از پیش طراحی شده سرعت پاسخگویی به نیازها را افزایش داده و به شدت هزینه راه اندازی سایت را کاهش می‌دهد.

طراحی سایت سازمانی
جشنواره وب

برنده ۵ تندیس از جشنواره وب

دریافت ۵ تندیس بعنوان برترین سایت جشنواره وب ایران در سال های 91، 94، 95، 96، ۹۸

عضو شورایعالی انفورماتیک

عضو شورایعالی انفورماتیک

شرکت داده آسان ایرانیان توانست از رتبه شش شورای عالی انفورماتیک به رتبه چهار ارتقا پیدا کند.

سازمان نظام صنفی

عضو سازمان نظام صنفی

دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و شورای عالی انفورماتیک کشور.

گواهینامه امنیتی

دارنده گواهینامه امنیتی

دارنده گواهینامه امنیت نرم افزار از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران.

نمونه کارهای طراحی سایت سازمانی

جامعه حسابداران رسمی ایران

جامعه حسابداران رسمی ایران

سال: 1401
فرودگاه امام خمینی (ره)

فرودگاه امام خمینی (ره)

سال: 1397
سازمان امور مالیاتی کشور

سازمان امور مالیاتی کشور

سال: 1400

ویژگی های طراحی سایت سازمانی

استفاده از فن‌آوری NET.

استفاده از فن‌آوری NET.

بهره‌گیری از این فن‌آوری که دامنه نفوذ آن روزبه‌روز افزایش‌یافته است و به‌خصوص نیروی متخصص و مجرب آن در ایران کم نیست باعث می‌شود محدودیت‌های پیش روی توسعه نرم‌افزار چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ هزینه‌ای کاهش یابد و درنتیجه ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر این فن‌آوری بیشتر از سایر فن‌آوری‌های مشابه جامعه عمل به خود بپوشاند.


معماری چندلایه

معماری چندلایه

برخورداری از معماری چندلایه به‌عنوان یک اصل اساسی در طراحی نرم‌افزار و استقلال عملیاتی لایه دسترسی به اطلاعات، لایه منطقی، لایه ظاهری و جلوگیری از تهدیدهای ناشی از طراحی تک لایه، قابلیت‌های نرم‌افزار برای توسعه چه ازلحاظ کارکرد و چه ازنظر ساختار گرافیکی افزایش یابد.


انعطاف و مقیاس‌ پذیری

انعطاف و مقیاس‌ پذیری

ساختار ماژولار این امکان را به کاربر می‌دهد تا متناسب با نیاز خود و انتخاب و نصب طیف ماژول‌هایی که هر یک کاربری تازه‌ای به پرتال می‌بخشد، نیاز خود را برای رسیدن به اهداف سازمانی مشخص مرتفع کند. با توجه به حوزه وسیع انتشار نرم‌افزار و تعدد توسعه‌دهندگان آن معمولاً به ازای هر نیاز مشخص، ما به ازای در قالب ماژول ارائه‌شده است. علاوه بر آن امکان توسعه و طراحی ماژول برای نیازهای خاص نیز به‌خوبی در نرم‌افزار دیده‌شده است.


یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها

یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم‌افزار موفق امکان اتصال و برقراری ارتباط با سایر نرم‌افزارها و بانک‌های اطلاعاتی موجود در یک سازمان یا شرکت است. بستر برنامه‌نویسی پرتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که می‌تواند با اکثر نرم‌افزارهای متداول سازمانی ارتباط برقرار کرده و با استفاده از این ویژگی به تبادل اطلاعات با این دست از نرم‌افزارهای بپردازد. این مهم باعث ایجاد سطح بالای از یکپارچگی و ارائه انواع سرویس‌ها از طریق پرتال می‌شود.


بومی‌سازی

بومی‌سازی

نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که امکان تغییر زبان و بومی‌سازی آن با نصب بسته‌های زبانی به‌راحتی صورت گیرد. هم‌اکنون بسته‌های اکثر زبان‌ها برای نرم‌افزار وجود دارد لذا برای توسعه پرتال به سایر زبان‌ها صرفاً با انتخاب بستۀ زبانی موردنظر و نصب آن در پرتال فرآیند بومی‌سازی هسته نرم‌افزار انجام می‌شود.


زیر پرتال‌ها

زیر پرتال‌ها

این خاصیت پرتال بنا به اقرار اکثر کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات یکی از بی‌بدیل‌ترین خصوصیات نرم‌افزار محسوب می‌شود. با استفاده از این ویژگی با یک‌بار نصب نرم‌افزار می‌توان به تعداد نامحدود زیر پرتال تولید کرد. این زیر پرتال‌ها که خاصیت‌های کلی خود را از پرتال اصلی به ارث می‌برند در عمل می‌توانند کاملاً مستقل دارای ساختار گرافیکی، ماژولی، محتوایی و دارای طیف اختصاصی کاربران و سطوح دسترسی باشند. مدیریت پرتال مرکزی دارای نظارت عالیه بر تمام زیر پرتال‌ها است اما از حیث مدیریت اجرایی، زیر پرتال‌ها می‌توانند مدیریت خاص خود را داشته باشند.


سطوح دسترسی بر مبنای ساختار سازمانی

سطوح دسترسی بر مبنای ساختار سازمانی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار امکان تعریف گروه‌های کاربری متفاوت و نامحدود و همین‌طور تعریف نقش ایشان در نرم‌افزار و ارائه سطوح دسترسی مشخص برای هر نقش یا کاربر است. این مهم شرایطی را فراهم می‌کند تا ساختار سازمانی و سیاست‌های مدیریت به‌راحتی از طریق تعریف سطوح دسترسی میسر باشد.


ثبت رویدادها

ثبت رویدادها

این نرم‌افزار مجهز به یک سامانه قدرتمند ثبت عملکرد است که امکان ذخیره‌سازی فعالیت کاربران، تغییرات نرم‌افزار، عملکرد مدیران سایت و زیر پرتال‌ها را میسر می‌سازد. این سامانه کنترل و نظارت پرتال را به معنای واقعی آن ممکن می‌سازد.


تنوع ساختار گرافیکی

تنوع ساختار گرافیکی

همان‌طور که قبلاً اشاره شد نرم‌افزار از یک زیربنای چندلایه در طراحی بهره می‌برد. یکی از قابلیت‌هایی که این ساختار به نرم‌افزار می‌بخشد امکان دارا بودن ساختار گرافیکی متنوع است. نرم‌افزار می‌تواند دارای چندین پوسته ظاهری باشد و بنا به نظر مدیران پرتال در بخش‌های مختلف پرتال به کار روند و یا در دوره‌های زمانی مختلف و متناسب با تشخیص مدیریت به‌عنوان پوسته اصلی استفاده شوند.


نسخه بندی محتوا

نسخه بندی محتوا

این خاصیت پرتال باعث می‌شود تمام محتوای ویرایش شده پرتال در بخش‌های مختلف همراه با نسخه‌های اولیه ذخیره شوند و در صورت نیاز به استفاده از نسخه‌های قبلی این امکان وجود داشته باشد که نسخه‌های قبلی بازآوری شوند. نسخه‌های ویرایش شده بر اساس تاریخ ویرایش در بخش مدیریت محتوای همان بخش موجود است و کافی است کاربر با کلیک بر روی محتوای موردنظر آن را بازآوری کند.

هزینه

هزینه

دی‌ان‌ان به عنوان یک نرم‌افزار اوپن سورس رایگان است. شما می‌توانید بدون هزینه آن را دانلود کنید، آزمایش کنید و اگر جوابگوی نیاز شما بود از آن استفاده کنید.


امنیت

امنیت

بر خلاف تصور، نرم‌افزارهای اوپن سورس امن‌تر از نرم‌افزارهای تجاری هستند. اوپن سورس بودن نرم‌افزار این امکان را فراهم می‌کند که سورس آن در دسترس افراد بیشتری قرار بگیرد و شرکت‌های بیشتری بتوانند آزمایش‌های امنیتی روی آن انجام دهند درصورتیکه در نرم‌افزارهای تجاری تنها تیم تولیدکننده نرم‌افزار آزمایش‌های امنیتی را انجام می‌دهد. به محض اینکه مشکل امنیتی مشاهده شود به تیم دی‌ان‌ان گزارش و مشکل به سرعت برطرف می‌شود.


آزادی

آزادی

وقتی تجارت ها به سمت Open Source حرکت کردند، آن ها خودشان را از فروشنده های سخت گیر آزاد کردند. مشتریان برخی فروشندگان ناچار به پذیرش دیدگاه های فروشنده مانند: نیازمندی ها، دیکته ها، قیمت ها، اولیت ها و زمان بندی ها می شدند.


کیفیت

کیفیت

نرم‌افزارهای تجاری توسط ده‌ها یا صدها کارمند یک شرکت تولید می‌شوند درصورتیکه نرم‌افزارهای اوپن سورس توسط هزاران نفر از سرتاسر دنیا توسعه پیدا می‌کند. به طور کلی Open Source نیازهای کاربر را به خوبی می داند زیرا کاربران می توانند دستی در ساختن آن داشته باشند. به عبارت دیگر کاربران و برنامه نویسان چیزی را می سازند که می خواهند.


قابلیت سفارشی سازی

قابلیت سفارشی سازی

همان طور که در بالا ذکر شد، کاربران تجاری می توانند قطعاتی از یک نرم افزار Open Source را بردارند و نسبت به نیازشان آن را تغییر دهند. از آن جایی که کد ها باز هستند، بسیار آسان می توان کد ها را تغییر داد یا یک سری قابلیت جدید به آن اضافه نمود.

ماژول‌ها قابلیت‌های دی‌ان‌ان را توسعه می‌دهند. به عبارتی، درحالی‌که عملکردهای پایه‌ای نظیر امنیت، اعضا، مدیریت سایت و محتوا توسط پلتفرم دی‌ان‌ان ارائه می‌گردد، ماژول‌ها برای پاسخگویی به سایر نیازها نظیر فروشگاه، اخبار، مدیریت اسناد و ... به کار گرفته می‌شوند. ما مجموعه ماژول‌های زیر را برای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران پیشنهاد می‌دهیم:

ویژگی ها- اختصاصی
ردیف عنوان ردیف عنوان ردیف عنوان
1 مدیریت پیوندها 2 مدیریت تب‌ها 3 مدیریت تب‌های آکاردیونی
4 تصاویر متحرک (اسلایدشو) 5 مدیریت دانشنامه 6 گالری تصاویر
7 نقشه سایت 8 پخش موسیقی 9 پخش فیلم
10 نمایش وضعیت آب و هوا 11 نمایش اوقات شرعی 12 نظر سنجی
13 مدیریت سؤالات متداول 14 مرکز دانلود 15 مدیریت بانک های اطلاعاتی
16 آزمون آنلاین 17 فرم ساز پیشرفته 18 مدیریت اخبار
19 مدیریت مقالات 20 نقشه گوگل 21 ارسال و اشتراک در خبرنامه
22 فرم های بازخورد 23 انجمن ها و تالارهای گفتگو 24 چت و گفتگوی آنلاین

امروزه تقریباً هر مشتری جدیدی یک نسخه قابل نمایش در موبایل از وب سایت خود را می‌خواهد، چرا که عملاً مبحثی ضروری است. طراحی انطباق‌پذیر وب سایت روشی است که در آن طراحی سایت باید به‌گونه‌ای باشد که سایت بدون هیچ مشکلی چه از لحاظ رزولوشن و چه پلتفرم و یا مواردی دیگر به نمایش درآید. این عملیات شامل ترکیبی از چیدمان‌ها و شبکه‌های تصاویر و استفاده زیرکانه از دستورات CSS می‌باشد. وقتی که کاربر از پشت لپ‌تاپ برخاسته و از تبلت استفاده می‌کند، وب سایت می‌بایست جهت نمایش کیفیت تصویر، اندازه تصاویر و قابلیت‌های برنامه نویسی، خود را منطبق سازد.

به عبارت دیگر، وب سایت جهت پاسخگویی خودکار به تصمیمات و اولویت‌های کاربر خود باید فن‌آوری مرتبط را در اختیار داشته باشد. ما نیز با بهره‌گیری از همین روش پوسته‌ای واکنش‌گرا برای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران طراحی می‌کنیم. برای طراحی پوسته سایت، چندین طرح متفاوت و برتر روز دنیا در اختیار صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گذاشته شده، با سلیقه ایشان آشنا شده و بر همین اساس یک اتود گرافیکی اختصاصی در اختیار ایشان قرار می‌گیرد. پس از تأیید طرح نهایی از سوی این شرکت، فرآیند تبدیل طرح گرافیکی به پوسته قابل استفاده در نرم افزار انجام خواهد شد.

​مشتریان نام‌آشنایی که به ایزی وب اعتماد کرده اند

اعتماد حاصل تلاش مداوم، ارائه کیفیت بالا، درک صحیح از نیاز مشتری و خدمات صادقانه پس از فروش است.

​خدمات مشاوره طراحی سایت سازمانی

کاملا رایگان، فرم ارزشمند نیاز سنجی را دانلود کنید سپس مشاوره حضوری و یا تلفنی بگیرید.

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

مشاوره تلفنی

کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما پاسخگوی نیازهای شما باشند.

هدیه ایزی وب به شما

ارزیابی نیازها یک گام حیاتی در مراحل آغاز پروژه طراحی وب سایت است. در این مرحله نیازها و اهداف شرکت از طراحی سایت مشخص می شود.

طراحی وب سایت شرکتی

هدف از طراحی سایت سازمانی چیست؟

امروزه سرعت بخشیدن ارائه خدمات به ارباب رجوع، در دستور کار اکثر سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی قرار گرفته است و از اولویت های کاری آن ها می باشد؛ بنابراین داشتن یک سایت سازمانی مسئله ای مهم است. یک سایت سازمانی به غیر از ارائه اطلاعیه ها و اخبار مختلف، می بایست توانایی انجام بسیاری از خدمات آن سازمان که چندی پیش به صورت حضوری انجام می شد را به صورت اینترنتی و مجازی داشته باشد. هدف از طراحی سایت سازمانی را می توان کم کردن بروکراسی اداری و کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد دانست. طراحان وب با بررسی مویرگی قسمت های مختلف سازمان ها و نهاد های مختلف، به طراحی سایت سازمانی می پردازند. سایت سازمانی می تواند در دو قسمت کاربران عمومی و کاربران سازمان طراحی و پیاده سازی شود، به طوری که اکثر فعالیت های کارمندان آن سازمان به صورت آنلاین و با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد. با داشتن یک سایت سازمانی خوب، می توان به روند رشد و بهبود فعالیت های یک مجموعه کمک بسزایی کرد.

مزایای طراحی سایت سازمانی

 سرعت بخشیدن به انجام کارها

طراحی یک سایت سازمانی می تواند موجب صرفه جویی در زمان انجام امور سازمانی شود و حتی افراد می توانند در بیست و چهار ساعت شبانه روز به سایت مراجعه کنند.

  کاهش مراجعه حضوری

با مراجعه افراد به سایت سازمانی، بسیاری از نیاز ها و سوال های آن ها حل خواهد شد و بسیاری از امور را می توان به صورت غیرحضوری انجام داد و مراجعه حضوری افراد به سازمان را کاهش داد.

  رضایت بیشتر ارباب رجوع

جلب رضایت ارباب رجوع یکی از اهداف سازمان هاست و همواره سازمان ها تلاش می کنند تا خدمات شان به ارباب رجوع را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. داشتن یک سایت سازمانی می تواند به تحقق این هدف کمک زیادی بکند.

عناصر کلیدی در طراحی سایت سازمانی موفق

اگر چه عوامل بسیاری بر کارایی یک وب سایت تأثیر می گذارند، اما هفت عنصر زیر تاثیر معنی دار بیشتری را نشان داده اند:

  طراحی بصری خوب

طراحی سایت سازمانی، قدرت کسب و کار آنلاین را نشان می دهد. طراحی بصری خوب یک سایت، از جمله موضوع، لوگو، فونت ها، رنگ ها، تم ها و... حرفه ای بودن یک سازمان یا شرکت را نشان می دهد.

  کیفیت محتوا

ارائه مطالب مرتبط که خوانندگان سایت به خواندن آن تمایل دارند، جنبه بعدی یک وب سایت خوب است. ایجاد استراتژی محتوای خوب می تواند در جذب مخاطب به طور موثرتری عمل کند. اینکه شما چه می گویید و چه طور بیان می کنید، دو عنصر مهم برای ایجاد یک وب سایت موفق است. محتوا باید آموزنده باشد و در عین حال، برای خواننده نیز جالب باشد.

  مسیریابی مناسب در سایت

مسیریابی، GPS وب سایت شماست. بازدیدکنندگان سایت باید بتوانند به راحتی در داخل سایت حرکت کنند و جاهایی که می خواهند را ببینند. معمولا نوار مسیریابی در بالای صفحه و یا در سمت چپ سایت قرار دارد. این نوار باید بی نظیر و برای استفاده ساده باشد. بازدیدکنندگان می خواهند در اسرع وقت، آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کند.

  گزینه Call to Action

Call to Action مجموعه ای از کلمات جذاب است که باعث می شود، بازدیدکنندگان اقدام فوری در سایت سازمانی داشته باشند. باید بررسی شود که چه کلمه هایی برای وب سایت و مخاطب تان بهتر عمل می کند. این کار را باید به صورت مداوم انجام دهید و در موقعیت های مختلف از Call to Action های متفاوت استفاده کنید. در اصل باید چیزی ارزشمند را به مخاطبان تان ارائه دهید.

  اعتبار وب سایت سازمانی

وب سایت سازمانی خوب، اعتماد بازدیدکنندگان را به دست می آورد. طراحی سایت قوی می تواند یک منبع معتبر برای یک سازمان یا شرکت باشد. امکان دستیابی به این امر، با توجه به جزئیات میسر می شود. محتوا باید سازماندهی شده باشد و از لحاظ گرامری درست باشد. طراحی هر صفحه باید متناسب با آن موضوع باشد و باید در هر صفحه سایت، اطلاعات تماس و پیوندهایی به شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد. مجموعه این عوامل اطمینان مشتری را فراهم می کند و باعث می شود، آن ها با اعتماد بیشتری خدمات مورد نیازشان را درخواست کنند.

  سایت موبایل فرندلی

دنیای امروز، دنیای تلفن همراه است. گوشی های هوشمند و تبلت ها دسترسی به اینترنت و دنیای مجازی را آسان نموده اند. بنابراین احتمال اینکه بازدیدکنندگان سایت از طریق دستگاه های تلفن های همراه شان از سایت بازدید کنند، بالا رفته است. اینجاست که اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو(واکنش گرا) اهمیت می یابد. یک سایت سازمانی باید بتواند در انواع صفحه نمایش و در دستگاه های مختلف به درستی نشان داده شود.

  بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

وب سایت های سازمانی نیز همچون سایر سایت ها توسط موتورهای جستجو رتبه بندی می شوند. این رتبه بندی بر اساس چگونگی بهینه سازی محتواست. امروزه بسیاری از طراحان وب سازمانی در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو فکر نمی کنند و تنها به ظاهر سایت توجه می کنند. در حالی که طراحی بصری و محتوا، هر دو اجزای ضروری یک سایت موفق هستند. اگر سایت شما طراحی فوق العاده داشته باشد اما در نتایج موتورهای جستجو بالا نیاید، چه ارزشی دارد؟

بهترین راه برای بهبود سئوی سایت، این است که اطمینان حاصل کنید محتوا و تصاویر با کلمات کلیدی و تگ ها هماهنگ هستند. هر صفحه ای از یک وب سایت باید یک کلمه کلیدی داشته باشد که پیام اصلی صفحه را برساند و محتوای آن نیز باید از کلمه کلیدی پشتیبانی کند. اگر سایت شما در وردپرس طراحی شده باشد، یک افزونه خوب مانند Yoast می تواند به بهینه سازی سایت تان کمک کند.

استراتژی های مهم طراحی سایت سازمانی

یک وب سایت با طراحی خوب می تواند تمام جنبه های یک سازمان را در بر گیرد. معمولا یک وب سایت اولین نقطه تماس با مشتریان بالقوه است که به خدمات یا محصولات یک سازمان علاقه مند هستند. برای ایجاد مزیت رقابتی، وب سایت های سازمانی باید با استانداردهای جدید دنیای وب سازگار باشند. به دلیل اینکه سازمان ها با میلیون ها نفر بازدیدکننده سایت رو به رو می شوند، ثبات و یکپارپگی مساله مهمی تلقی خواهد شد. اشتباهات ویرایشی، طراحی ضعیف و محتوای نا سازگار می تواند کاربران را در طی چند ثانیه از دیدن صفحات سایت منصرف کند. به طور خلاصه می توان گفت، تمام جنبه های سازگاری، محتوا، قابلیت استفاده و طرح بندی سایت به نفوذ یک سازمان در بین مشتریان کمک می کند.

استراتژی های مهم طراحی سایت سازمانی که به جذب بیشتر مشتریان کمک می کند، به شرح زیر است:

طراحی سایت سازمانی ریسپانسیو (واکنش گرا)

بر اساس آمار گوگل آنالیتیک، می توان متوجه شد که مشتریان از طریق کدام دستگاه ها بیشتر به وب سایت یک سازمان دسترسی پیدا می کنند؟ طراحی سایت سازگار با تبلت ها، گوشی های هوشمند و انواع رایانه ها به منظور جذب ترافیک وب و جذب بیشتر مخاطبان هدف، ضروری و حیاتی است. اگر درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان وب سایت سازمانی شما از طریق موبایل به سایت شما مراجعه می کنند و سایت شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، به احتمال زیاد مشتریان بالقوه شما کاهش چشمگیری خواهد یافت. بنابراین طراحی ریسپانسیو سایت های سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در نظر گرفتن کاربران در طراحی سایت

طراحی و توسعه وب سایتی که بر تجربه کاربر تمرکز دارد، یک فرآیند قابل استفاده مطلوب را تضمین می کند. توسعه دهندگان وب متخصص، قابلیت های استفاده از یک وب سایت را از طریق استفاده از طرح شمای کلی سایت یا (Website Wireframe) که راهنمای تصویری برای طراحی چارچوب و قالب سایت است، طراحی می کنند. Wireframe به طور موثر چیدمان و محل قرارگیری اجزای مختلف وب سایت (مانند منوها یا لینک های داخلی سایت) را مشخص می نماید و تجربه کاربری منحصر به فردی را ایجاد می کند. در صورت طراحی تجربه کاربری خوب، کاربران از گردش داخل سایت لذت می برند. اما هنگامی که یک کاربر احساس طراحی ضعیف را داشته باشد، سایت را به سرعت ترک کرده و به سراغ رقبا می رود.

تمرکز بر طراحی دیجیتال و معماری اطلاعات

بهترین توسعه دهندگان وب از معماران دنیای واقعی الهام می گیرند. طراحان و معماران ساختمان، تجربه مستقیم کاربر را در ذهن خود می سازند. معماری آگاهانه در توسعه وب، صرفا نوشتن یک محتوای محرمانه نیست؛ بلکه استفاده از تجربه کاربری (UX) در طراحی سایت است. با رعایت اصول طراحی تجربه کاربری، طراحان وب، محصولی را ارئه می دهند که کاربران از دیدن آن لذت می برند.

محتوای سایت عامل جذب ترافیک سایت

محتوای یک سایت کلید حضور حرفه ای وب سایت در فضای مجازی است. محتوای یک صفحه، محرک اصلی افزایش ترافیک است. استراتژی های سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) می توانند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنند. استفاده مداوم از محتوای به روز که متناسب با دستور العمل های سئو برای افزایش بازدید سایت باشد، منجر به افزایش ترافیک و درآمد خواهد شد.

تایید ارزش سایت های کوچک

به منظور به حداکثر رساندن ROI یک وب سایت، روش های نوآورانه دیگری نیز وجود دارد که می تواند یک کسب و کار را رشد دهد. به طور مثال، مستندات کسب و کارهای مرسوم مانند مطالعات موردی و مقالات سفید را می توان برای دوران جدید استفاده از اینترنت اقتباس کرد. امروزه سایت های کوچک که به جنبه های خاص یک کسب و کار وابسته هستند، در حال رایج شدن هستند. سایت های کوچک از لحاظ داشتن یک جنبه خاص از خدمات، تجربه و ... شبیه به وبلاگ ها هستند. یک سایت کوچک، محتوای خود را بر روی محصولات و خدمات خاص متمرکز می کند.

  • بازگشت