Skip Navigation Links.

سه چیزی که در شبکه های اجتماعی مشترک هستند

چهارشنبه، 08 فروردین 1397

سه چیزی که در شبکه های اجتماعی مشترک هستند

چه چیزهای مشترکی در شبکه های اجتماعی وجود دارد؟

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی برای هر کار خاصی وجود دارد که هر یک به شیوه ای متفاوت کار می کنند. برای مثال شبکه اجتماعی توییتر دارای محدودیت 140 کارکتری است، در یوتیوب تنها می توان فیلم آپلود کرد، لینکداین برای ایجاد ارتباطات و مشاغل (معمولا) تعریف می شود و همین طور سایر شبکه ها نظیر فیس بوک، پینترست، گوگل پلاس و غیره...

علی رغم تفاوت های همۀ این شبکه های اجتماعی، سه تشابه در میان آن ها موجود است: 

 تشابه اول :

به تصاویری خاص نیاز دارید: برای موفقیت در هر شبکه اجتماعی، شما نیاز به تصاویر مناسب دارید. می توانید تصاویر زیادی بگیرید یا بسیاری از فیلم ها را به اشتراک بگذارید. فرقی نمی کند در فیس بوک یا توییتر هستید، برای اینکه بتوانید ارتباط بیشتری برقرار کنید و خودتان را بهتر معرفی کنید، به تصاویر مناسبی در مطالبتان و همچنین در پروفایلتان نیاز دارید. از این تصاویر در بلاگِ مربوط به سایتتان استفاده کنید تا زمانی که مطلبتان در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شود به همراه یک تصویر مناسب، برای کاربر جذابیت داشته باشد.

 تشابه دوم:

با دیگران ارتباط برقرار کنید: دومین شاخصۀ مشترک در میان همۀ شبکه های اجتماعی همین امر است. دقت کنید که ما در حال گفتگو در مورد شبکه های اجتماعی هستیم و شبکه اجتماعی یعنی گفتگو و مذاکره کردن با دیگران. این امر به طرق مختلفی امکان پذیر است و باز هم لازم به ذکر است که در تمام شبکه های اجتماعی این خصیصه موجود است. می توانید برای کسی در فیس بوک کامنت بگذارید، برایش پیام ارسال کنید یا با او چت همزمان داشته باشید. در توییتر می توانید به فرد مورد نظر دایرکت دهید، پیامش را ریپلای کنید و یا در یوتیوب و لینکداین همچنین.

تشابه سوم:

شما می توانید ببینید چه کسانی دنبالتان می کنند: سومین خصیصۀ مشترک در میان تمام شبکه های اجتماعی این است که می توانید دنبال کنندگانتان را ببینید. دیدن افرادی که شما را دنبال می کنند، مهم تر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. شما می بایست مطالب مورد علاقۀ دنبال کنندگانتان را بدانید چه هستند و بر روی انتشار بیشتر پافشاری کنید. اگر برای مثال تعداد زیادی از فالوورهای شما طرفدار پست ها و مطالب ورزشی هستند، پست ها و مطالب مرتبط با ورزش را به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.