طراحی سایت فروشگاهی، جزئیات + قیمت 1403

بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایت‌های فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می‌کنند. در واقع اغلب مردم در دنیای امروز و عصر دیجیتال، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند.

حتی آن‌هایی که قصد خرید حضوری را دارند پیش از خرید، به سایت‌های فروشگاهی هم سر می‌زنند تا بتوانند در مورد کالای مورد نظر خود اطلاعات به‌دست بیاورند و قیمت‌ها را مقایسه کنند. این حجم بالا از تقاضا، یعنی یک سایت فروشگاهی خوب می‌تواند تضمین خوبی برای رشد کسب‌وکار باشد.

ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب

برنده 5 تندیس از جشنواره وب

دریافت ۵ تندیس بعنوان برترین سایت جشنواره وب ایران در سال های 91، 94، 95، 96، ۹۸

ایزی وب

عضو شورای عالی انفورماتیک

شرکت داده آسان ایرانیان دارای رتبه 4 از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.

ایزی وب

عضو سازمان نظام صنفی

دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و شورای عالی انفورماتیک کشور.

ایزی وب

دارنده گواهینامه امنیتی

دارنده گواهینامه امنیت نرم افزار از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران.

ویژگی های سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط ایــــــــزی وب

ویژگی هایی که باعث افزایش رضایت مخاطبین و همچنین ذینفعان سایت می شود

طراحی گرافیکی اختصاصی

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

رعایت استاندارد های سئو

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

آموزش و پشتیبانی

ما مدیریت سایت را آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

اتصال به سیستم های حسابداری

ما مدیریت سایت را آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

سرعت لود بالا

وبسایتی سریع و با امنیت بالا برای شما طراحی خواهیم کرد.

ایزی وب

مشتریان نام آشنایی که به ما اعتماد کردند

به‌کارگیری نیروی متخصص، احترام به مشتری و تحویل به موقع و با کیفیت کارها بخشی از نقاط قوت ما برای مشتریانمان بوده است، با برخی از مشتریان ما آشنا شوید.

ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب

مواردی کــــــه بهتر است بدانید!

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چه‌قدر است؟

این رقم بسته به نیاز مشتری، انتخاب زبان برنامه‌نویسی، تعداد صفحات، خدمات سئو و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند متغیر باشد. 

یک سایت فروشگاهی خوب باید چگونه طراحی شود؟

هدف این سایت‌ها در مجموع این است که نظر مشتریان را برای خرید جلب کنند. سایت‌های فروشگاهی می‌بایست از تمام قابلیت‌هایی که سبب افزایش اعتماد کاربران می‌شود برخوردار باشد و در کنار آن، طراحی زیبا و گیرا در آن‌ها به کار برود.

از کجا بدانیم که چه مواردی برای طراحی سایت فروشگاهی خود لازم داریم؟

مسلما یک سایت فروشگاهی خوب برای موفقیت، باید ویژگی‌های منحصر به‌فرد و عالی داشته باشد. ما در جلسه مشاوره تمام نکاتی را که لازم است به شما توضیح خواهیم داد.

با چه پلن‌هایی می‌توانیم سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بدهیم؟

ما طراحی سایت را به دو صورت انجام می‌دهیم؛ طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، پایتون و دی ان ان.

برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی بهتر است از چه پلتفرمی استفاده شود؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بودجه شما و توقع‌تان نسبت به امکانات سایت‌تان بستگی دارد. در جلسه مشاوره، شما را  در این‌باره راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی فروشگاه ساز اینترنتی ایزی وب

که باعث افزایش رضایت مشتریان و همچنین ذینفعان سایت می شود.

ایزی وب تعریف محصولات و کالاهای مختلف

ایزی وب قیمت گذاری پیشرفته

ایزی وب محتوای متنوع

ایزی وب فروش پیشرفته

ایزی وب مدیریت کاربران

ایزی وب نگهداری و پشتیبانی سیستم

ایزی وب مدیریت پنل

ایزی وب مدیریت موجودی

ایزی وب تخفیف های متنوع

ایزی وب انبار داری

ایزی وب نحوه ارسال

ایزی وب چند فروشگاهی

بهینه سازی و سئو وبسایت فروشگاهی

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی شما با رعایت تمامی استانداردهای گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگامی که صحبت از فروشگاه آنلاین و تجارت الکترونیک، به میان می آید، راه کوتاه یا آسانی برای جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آن ها به خریدار وجود ندارد. دوره بازگشت سرمایه در کسب و کارهای آنلاین نسبتا زیاد است. متقاعد کردن مردم به خرید از سایت فروشگاهی، دشوار است. در این مطلب سعی داریم با ارائه پنج راهکار، به بهینه سازی یک سایت فروشگاهی کمک کنیم:

1- امروزه هر کسب و کاری به اهمیت موتورهای جستجو پی برده است. سئوی خوب کمک می کند تا موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت شما را در میان تعداد بیشماری وب سایت بیابند. اگر می خواهید سایت فروشگاهی تان در چند صفحه اول گوگل نمایش داده شود، باید از محتوای مناسب و کلمات کلیدی مرتبط به خوبی استفاده کنید. وقتی شما یک کلمه کلیدی مناسب را برای سایت تان تعریف می کنید، گوگل شما را راحتتر پیدا می کند و به کاربران نشان می دهد.

2- شاید تصور کنید که کلمات "فروش" یا "تخفیف" برای مشتری جذاب است. شما اشتباه فکر می کنید زیرا عباراتی مثل "تضمین قیمت پایین" ، "تخفیف ویژه فصل" ، ارسال رایگان" و... برای مشتری جذاب تر هستند. بنابراین تلاش کنید از چنین عباراتی در طراحی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید و آن ها را با رنگ متفاوت یا برجسته تر نمایش دهید تا مشتریان تان آن را راحت تر ببینند و سریعتر تصمیم بگیرند.

3- نیازی به گفتن نیست که طراحی سایت فروشگاهی، به تنهایی عامل تعیین کننده ای در جذب بازدیدکننده سایت است. طرح بندی صفحات سایت باید واضح و کاربرپسند باشد. از جملات و توضیحات اضافی و طولانی در سایت فروشگاهی خودداری کنید زیرا مردم برای خرید کردن به سایت شما مراجعه کردند نه برای خواندن مطلب. یعنی در حالی که توصیفاتی را برای هر محصول یا خدمت تان می نویسید، نیازی به نوشتن یک رمان ندارید و می توانید از جملات کوتاه و چند تصویر استفاده کنید. رنگ و فونت هایی را در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب کنید، که منعکس کننده ایده های کسب و کارتان باشد. سرعت لود سایت نیز از عوامل بسیار مهم در جذب مشتری است. شما تنها دو ثانیه فرصت دارید تا افراد را جذب کنید. پس از آن، به ازای هر ثانیه ای کی می گذرد، 10 درصد از بازدیدکنندگان تان را از دست می دهید. بنابراین جای تعجب نیست که گوگل توجه ویژه ای به سایت هایی که زیر یک ثانیه لود می شوند، دارد.

4- صفجه اصلی سایت فروشگاهی می تواند، برای چیزی فراتر از فروش و پیشنهادت ویژه یا نشان دادن محصولات جدید استفاده شود. سعی کنید محصولات پرفروش و آن چه که باعث محبوبیت این محصولات شده است را در نگاه اول به کاربر نشان دهید. افراد معمولا به تصاویر جذاب در اسلاید شوی صفحه اصلی جذب می شوند و روی آن کلیک می کنند. شما می توانید از این طریق، کاربر را به صفحه ورود محصول هدایت کنید و محصولات مرتبط دیگری را نیز، در کنار محصولات پر فروش به او پیشنهاد کنید.

5- به منظور بهبود تجربه خرید مشتری در داخل سایت باید اطمینان حاصل کنید که جستجو در داخل سایت تان به خوبی انجام می شود و اطلاعات مربوط به محصولات، زمان تحویل محصول، شیوه ارسال محصول، سیاست های بازگشت یا تعویض محصول، و... به راحتی و از طریق جستجوی داخلی به کاربر ارائه می شود. با ارائه این اطلاعات به بازدیدکنندگان، می توانید آن ها را مدت زمان بیشتری در داخل سایت نگه دارید. مورد دیگری که به بهبود تجربه خرید افراد کمک می کند، توصیف جالب محصولات است. باید اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما، محصول را به صورت کاملا شفاف برای خواننده توصیف می کند. شما حتی می توانید محتواهای بیشتر مانند راهنمای خریداران را نیز ارائه دهید. این مورد برای سئو سایت شما خوب است زیرا گوگل در حال حاضر به محتوای طولانی بیشتر اهمیت می دهد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

پاسخ به این سوال که هزینه خدمات طراحی سایت فروشگاهی چه‌قدر می‌شود؟ اصلا ساده نیست. نمی‌توانیم یک قیمت کلی و دقیق برای طراحی سایت تعیین کنیم چون این رقم به عوامل متعددی بستگی دارد. 

برای مثال باید مشخص شود که شما چه انتظاراتی از ما دارید. برای تعیین قیمت مهم است که بدانیم قرار است سایت با چه زبانی برنامه‌نویسی شود؟ آیا به خدمات طراحی سایت اختصاصی احتیاج دارید یا می‌خواهید سایت‌تان بر روی سیستم‌های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس یا دی ان ان و… پیاده‌سازی شود؟ هم‌چنین باید بدانیم که چه نوع محتوایی در سایت بارگذاری خواهد شد؟ چه تعداد صفحه نیاز است؟ نیازمند‌ی‌های فنی به چه صورت هستند؟ قابلیت‌های تعاملی، بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو، امکانات خاص و بسیار عوامل دیگر هم در قیمت طراحی انواع سایت فروشگاهی دخیل هستند. 

به‌طور خلاصه باید بگوییم که قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در سال 1403 با روش کدنویسی از x تا y تومان هزینه دارد و اگر از قالب‌ها و پلتفرم‌های آماده استفاده کنیم قیمت سایت فروشگاه اینترنتی از x تا Y تومان خواهد بود.

در مجموع اگر می‌‌خواهید از قیمت‌ طراحی‌ انواع سایت های فروشگاهی مطلع شوید جدول زیر را مشاهده کنید.

پلن طراحی

قیمت (به تومان)

قالب‌های آماده

X

طراحی اختصاصی وردپرس

X

طراحی اختصاصی ASP.NET

X

طراحی اختصاصی دی ان ان

X

سئو و بهینه‌سازی سایت 

X

رپورتاژ آگهی 

X

ساخت پورتال سازمانی 

X

تولید سامانه سفارشی تحت وب

X

طراحی سایت صنعتی

X

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های مدیریت محتوا:

دی ان ان

وردپرس

امکانات امنیتی سفارشی‌سازی‌شده گسترده

انعطاف‌پذیری بالای طراحی در مقایسه با دیگر پلن‌ها

رابط کاربری کاربرپسند

سئوی نسبتا آسان

 

سازگاری با فریمورک .NET

قابلیت توسعه و گسترش با استفاده از افزونه‌های متعدد

اوپن سورس و رایگان 

امکان طراحی با قالب‌های اختصاصی 

بهره‌مندی از ماژول‌های متنوع 

سازگاری عالی با وب‌سایت‌های ریسپانسیو

امکان دسترسی به صورت نقطه‌ای

جامعه پشتیبانی گسترده 

طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای

یک سایت فروشگاهی برای آن‌که بتواند بیش‌ترین میزان جلب مشتری را داشته باشد و بهترین تجربه مشتری را برای کاربران خود فراهم کند می‌بایست از همه لحاظ به‌صورت حرفه‌ای طراحی شود. برای طراحی وبسایت فروشگاهی حرفه‌ای می‌بایست چند نکته ضروری را رعایت کرد که در ادامه، جزئیات آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

طراحی یک لوگو خوب و متناسب با کسب و کار

معمولا اولین چیزی که مشتری با آن روبه‌رو می‌شود لوگوی کسب‌وکار است. این لوگو اگر خوب و حرفه‌ای و متناسب با ویژگی‌ها و ماهیت حرفه‌تان طراحی شود، شما را چند قدم جلوتر می‌اندازد. 

کاربران همیشه و در هر موقعیتی می‌توانند با لوگوی کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند؛ بنابراین می‌بایست سعی کنید لوگوهای خاص خود را داشته باشید تا بهتر در ذهن مخاطب جا خوش کنید. 

گزینه تخفیف و ارائه پیشنهاد ویژه

همان‌طور که گفتیم کاربران با ورود به سایت فروشگاهی می‌بایست به هر طریقی که شده جذب آن وب‌سایت شوند. در کنار طراحی خوب و استفاده از المان‌های گرافیکی گیرا، نمایش تخفیف و پیشنهادات ویژه به مشتریان هم یکی از جذابیت‌های وب‌سایت برای آن‌ها تلقی می‌شود. 

کاربران با نگاه به این تخفیف‌ها مدت بیش‌تری در سایت شما می‌مانند و این یعنی شانس بیش‌تر دیده‌شدن شما و دیگر محصولات‌تان.  

ارسال رایگان

آیا کسی را می‌شناسید که از ارسال رایگان استقبال نکند؟ طراحان سایت فروشگاهی به‌خوبی از این موضوع مطلع هستند و می‌دانند که اگر گزینه ارسال رایگان را در سایت قرار دهند نظر مخاطبان بیش‌تری را به سوی آن جلب می‌کنند. 

برخی از سایت‌های فروشگاهی برای کاهش هزینه‌های ارسال رایگان، از مشتریان خود می‌خواهند که تا یک سقفی خرید کنند تا مشمول پاداش ارسال رایگان شوند.

نمایش داغ‌ترین و به‌روزترین مطالب و محصولات

کاربران با ورود به سایت فروشگاهی باید تحت تأثیر قرار بگیرند و یکی از راه‌های آن، نشان‌دادن آخرین محصولات به آن‌ها است. مشتریان دل‌شان می‌خواهد در نگاه اول به داغ‌ترین و بهترین محصولات روز دسترسی پیدا کنند و وقت کم‌تری را برای جست‌وجوی این‌گونه محصولات هدر دهند. 

کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما می‌آیند ناخودآگاه در همان لحظه اول، شما را با محصولاتی که به آن‌ها نشان می‌دهید قضاوت می‌کنند. در مجموع نمایش آخرین محصولات به نفع کسب و کار شما هم هست؛ چون هر چه باشد جنس تازه‌تر مشتری بیش‌تری هم دارد. 

گزینه سبد خرید، فرم ورود و فرم جست‌وجوی محصول

در هنگام سفارش سایت فروشگاهی باید تأکید کنید که این سه گزینه بهتر است در کنار یک‌دیگر در صفحه اصلی و دیگر صفحات سایت قرار بگیرند تا نیاز کاربر برای عملیات خرید رفع شود. برای جلوگیری از خطرات اسپم و کلاه‌برداری، هر وب‌سایت فروشگاهی می‌بایست از کاربران خود بخواهند که در آن سایت عضو شوند و نام کاربری و رمز ورود بسازند؛ این یک امر الزامی است.

هم‌چنین نوار یا فرم جست‌وجوی محصول خصوصا برای فروشگاه‌های بزرگ که محصولات متنوعی دارند، یک امر ضروری است. کاربر با جست‌وجوی محصول مورد نظرش می‌تواند زودتر و راحت‌تر سفارش خودش را ثبت کند. 

گزینه سیستم پرداخت

سلیقه هر کاربر برای خرید اینترنتی با دیگری متفاوت است. برخی ترجیح می‌دهند که هزینه محصول را در درب منزل پرداخت کنند و برخی مشکلی با پرداخت اینترنتی ندارند. برخی هم کوپن یا بن تخفیف دارند که می‌خواهند در هنگام پرداخت از آن استفاده کنند.

پس باید سیاست خود در این رابطه را مشخص کنید و در حین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود گزینه سیستم پرداخت را بسته به شرایط خودتان در آن خود قرار دهید. 

لینک شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی تبدیل به بخش مهمی از زندگی مردم شده‌‌اند. شما با استفاده صحیح و کاربردی از این شبکه‌ها می‌توانید خدمت بزرگی به رونق کسب‌وکار خود کنید. 

تنها با قراردادن لینک شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار خود در وب‌سایت فروشگاهی‌تان می‌توانید بازخورد بیش‌تری از خریداران دریافت کنید. می‌توانید نظرات آن‌ها را مطالعه کرده و حتی محصولات خود را برای آن‌ها به‌صورت تبلیغ به‌نمایش در بیاورید. 

اگر تعامل خوبی بین شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت فروشگاهی خود برقرار کنید، هم‌ می‌توانید کسب‌وکارتان را رونق دهید و هم قادر خواهید بود که اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید؛ چون مشتریان معمولا با مطالعه نظرات مردم نسبت به محصولات مختلف، نسبت به خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. این یعنی نظر مشتریان قبلی در تصمیم‌گیری سایر مشتریان تأثیرگذار است.

هم‌چنین این احتمال وجود دارد که کاربران سایت، صفحات شبکه اجتماعی شما را دنبال کنند و با مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما، تبدیل به مشتری جدیدتان شوند.

پشتیبانی آنلاین و اطلاعات تماس

خریداران مسلما سوالاتی در ذهن‌شان وجود دارد که شما باید پاسخ‌گوی آن‌ها باشید. با قرار دادن گزینه پشتیبانی آنلاین در حین طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی می‌توانید به صورت چت با کاربران سایت خود در ارتباط باشید و انتقادات و ابهامات آن‌ها را رفع کنید. 

با بازخوردهایی که از سوی مشتریان دریافت می‌کنید می‌توانید کیفیت محصولات و فروش خود را بالاتر ببرید. هم‌چنین با قرار دادن گزینه پشتیبانی آنلاین، کاری می‌کنید که اعتماد مشتری به شما بیش‌تر شود.

نشان‌های اعتماد الکترونیکی

حالا که صحبت از اعتماد شد بهتر است بدانید که نشان‌های اعتماد الکترونیکی هم برای جلب اعتماد مشتریان مهم هستند؛ چون این نشان‌ها ثابت می‌کنند که خرید از فروشگاه شما امن و بدون هیچ دردسری است. 

نشان‌های اعتماد الکترونیکی در واقع آرم‌ها و تصاویر کوچکی هستند که معمولا در انتهای صفحه قرار داده می‌شوند؛ مثل نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران. کاربر با مشاهده این نشان‌ها به فروشگاه شما اعتماد می‌کند و از در میان گذاشتن اطلاعات شخصی و کارت‌های خود به شما نمی‌ترسد. 

ویژگی‌های سایت فروشگاهی خوب

برای جلب اعتماد کاربران و هم‌چنین افزایش فروش می‌بایست ویژگی‌های خوبی را در فرایند ساخت سایت فروشگاهی خود لحاظ کنیم. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند که عیار اعتبار ما در همان نگاه اول برای کاربران مشخص شود. 

۱. طراحی سایت به‌صورت ریسپانسیو (Responsive)

هستند کسانی که هنوز هم با استفاده از رایانه و لپ‌تاپ وارد فضای اینترنت می‌شوند؛ ولی اغلب افراد معمولا با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت در فضای اینترنت می‌چرخند. این نشان می‌دهد که طراحی ریسپانسیو (که مناسب نمایش در موبایل و تبلت است) تا چه حد اهمیتی بالایی دارد.

الان در دست هر فردی یک گوشی هوشمند وجود دارد؛ پس باید برای بهبود تجربه مشتری از طراحی ریسپانسیو استفاده کنیم تا کاربران بتوانند راحت‌تر در سایت بچرخند و خرید کند. 

تازه! الگوریتم‌های موتور جست‌وجوی گوگل هم به وب‌سایت‌های ریسپانسیو امتیاز مثبت می‌دهند که این یعنی با یک تیر چند نشان خواهیم زد.

۲. اجرای تکنیک‌های سئو و بهینه‌سازی سایت

تأکید بر روی اصول سئو در هنگام سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت بالایی دارد و سبب می‌شود تا میزان بازدید سایت افزایش یابد. اگر تکنیک‌های سئو به‌خوبی پیاده‌سازی شوند سایت شما در بین گزینه‌های سرچ کاربران به نمایش درمی‌آید؛ چون رتبه بالاتری گرفته است.

تکنیک دیگر برای بهبود سئوی سایت این است که سرعت بارگذاری محتوای سایت را بالا ببریم. به این ترتیب دسترسی آسان در کم‌ترین زمان را برای ورود کاربران به سایت را فراهم می‌کنیم.

ارائه خدمات سئو به صورت حرفه‌ای توسط ایزی وب انجام می‌شود.

۳. طراحی مدرن

سایت‌هایی که طراحی خوب و به‌روز نداشته باشند باعث دافعه مخاطبان می‌شوند. کاربر باید در همان هنگام ورود به سایت جذب ظاهر آن شود و تا لحظه‌ای که در سایت حضور دارد حوصله‌اش سر نرود.

با طراحی قالب خوش‌رنگ و بارگذاری تصاویر زیبا می‌توانید وب‌سایت فروشگاهی گیرایی‌ داشته باشید و کاری کنید که کاربران، مدت بیش‌تری در سایت‌تان چرخ بزنند. چشم مخاطب مهم‌ترین عضوی است که باید روی آن تمرکز کنید.

۴. چیدمان محصولات

این خیلی مهم است که محصولات خود را طوری مرتب کنیم که چیدمان توی ذوق مخاطب نزند. یعنی این چیدمان نباید یک‌نواخت و یک‌شکل باشد بلکه باید تنوع به‌ خرج دهیم تا کاربر از مرور محصولات سایت‌مان سیر نشود. 

یکی از راه‌های ایجاد تنوع در چیدمان محصولات این است که محصولات پرمخاطب و عالی را در صفحه اصلی در معرض نمایش قرار دهیم. هم‌چنین برای سفارش طراحی فروشگاه آنلاین باید قید کنیم که نباید تصویر  و جزئیات محصولاتی را که شباهت زیادی به یک‌دیگر دارند، در کنار هم نشان داده شوند.

۵. درج مشخصات فنی و جزئیات کامل محصولات

اغلب مردم پیش از هر خریدی تمام جزئیات آن را بررسی می‌کنند تا بتوانند مقایسه خوبی انجام دهند. آن‌ها با این روش می‌خواهند بفهمند که اصلا چیزی که می‌خرند ارزشش را دارد یا خیر. 

با درج اطلاعات لازم و مهم در مورد محصولات‌مان و توضیح‌دادن با زبان ساده می‌توانیم این افراد را راضی کنیم. هم‌چنین باید سایت طوری طراحی شود که کاربر بتواند جزئیات محصولات مختلف را با یک‌دیگر مقایسه کند. 

۶. سبد خرید و صفحه پرداخت

باز هم تکرار می‌کنیم که هدف ما باید جلب نظر مشتری نسبت به خرید محصولات‌مان باشد. کاربر نباید برای خرید محصول و پرداخت آن گیج بشود. پس از آن‌که کاربر مجاب به خرید شد باید بتواند همان لحظه برای ثبت سفارش خود اقدام کند؛ بنابراین گزینه سبد خرید همیشه باید جلوی چشم او باشد.

طراح سایت باید تمام مراحل سفارش و پرداخت را به بهترین و ساده‌ترین روش‌ها طراحی کند تا مشتری برای خریدکردن در آن احساس راحتی داشته باشد. 

۷. امتیازدهی و اولویت‌بندی محصولات

یکی از مهم‌ترین و به‌دردبخورترین ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی امکان نظردهی توسط کاربران است. مخاطبان باید این امکان را داشته باشند که در مورد تجربه خرید خود و کیفیت محصولی که به دست‌شان رسیده نظر و امتیاز بدهند. این امتیازدهی به درد دیگر مشتریان هم می‌خورد. 

البته که این امتیازدهی برای شما هم منافعی دارد. مهم‌ترین منفعت این است که می‌فهیمد مردم نسبت به هر محصول‌تان چه نظری دارند. با علم به این موضوع می‌توانید استراتژی‌های بهتری برای فروش محصولات‌تان تدارک ببینید. 

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم طراحی سایت فروشگاهی مستلزم رعایت المان‌های متعددی است. خصوصا این‌که باید بدانیم طراحی سایت مورد نیاز شما تا چه اندازه پیچیده و زمان‌بر است.

اگر می‌خواهید بدانید که باید از کجا شروع کنید، پیشنهاد ما این است که نمونه کارهای ایزی‌ وب را در صفحه نمونه کارها و شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام مشاهده کنید. سپس فرم مشاوره رایگان را پر کرده و منتظر پاسخ مشاوران ایزی وب بمانید.

در پایان بیایید مروری بر پرتکرارترین سوالات پیرامون طراحی سایت فروشگاهی داشته باشیم. 

مواردی کــــــه بــــــهتــــــر است بدانید!

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چه‌قدر است؟

این رقم بسته به نیاز مشتری، انتخاب زبان برنامه‌نویسی، تعداد صفحات، خدمات سئو و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند متغیر باشد.

یک سایت فروشگاهی خوب باید چگونه طراحی شود؟

هدف این سایت‌ها در مجموع این است که نظر مشتریان را برای خرید جلب کنند. سایت‌های فروشگاهی می‌بایست از تمام قابلیت‌هایی که سبب افزایش اعتماد کاربران می‌شود برخوردار باشد و در کنار آن، طراحی زیبا و گیرا در آن‌ها به کار برود.

از کجا بدانیم که چه مواردی برای طراحی سایت فروشگاهی خود لازم داریم؟

مسلما یک سایت فروشگاهی خوب برای موفقیت، باید ویژگی‌های منحصر به‌فرد و عالی داشته باشد. ما در جلسه مشاوره تمام نکاتی را که لازم است به شما توضیح خواهیم داد.

برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی بهتر است از چه پلتفرمی استفاده شود؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بودجه شما و توقع‌تان نسبت به امکانات سایت‌تان بستگی دارد. در جلسه مشاوره، شما را در این‌باره راهنمایی خواهیم کرد.

با چه پلن‌هایی می‌توانیم سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دهیم؟

ما طراحی سایت را به دو صورت انجام می‌دهیم؛ طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس و دی ان ان.

بـــــــــامـــــــــــــا در تـــــمـــــاس باشــــیـد!

اگر به دنبال خدمات طراحی سایت فروشگاه آنلاین هستید، مشاوره و دریافت خدمات از تیم متخصص ایزی وب می‌تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد. ایزی وب با دانش و تجربه خود در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت های فروشگاهی، آماده ارائه خدمات متنوع و بهترین راهکارها برای شما است.