خدمات
طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت وردپرسی
طراحی سایت اختصاصی
خدمات سئو
سفارش تولید محتوا
رپورتاژ آگهی
گوگل ادز (تبلیغات گوگل)
راهکارهای سازمانی
طراحی پورتال داخلی (اینترانت)
طراحی پورتال سازمانی
تولید سامانه تحت وب
خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی
مشتریان ما
نمونه کار ها
آموزش
آموزش دی ان ان
بلاگ
درباره ما
معرفی ایزی وب
تماس با ایزی وب
مشاوره طراحی سایت و سئو
ورود مشتریان
مشاوره
021-88570276
خدمات
طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت وردپرسی
طراحی سایت اختصاصی
خدمات سئو
سفارش تولید محتوا
رپورتاژ آگهی
گوگل ادز (تبلیغات گوگل)
راهکارهای سازمانی
طراحی پورتال داخلی (اینترانت)
طراحی پورتال سازمانی
تولید سامانه تحت وب
خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی
مشتریان ما
نمونه کار ها
آموزش
آموزش دی ان ان
بلاگ
درباره ما
معرفی ایزی وب
تماس با ایزی وب
مشاوره طراحی سایت و سئو
ورود مشتریان
مقاله های آموزشی
آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
آموزش طراحی سایت
Skip Navigation Links.
آموزش سئو
11603
پروتکل HTTPS چیست و چه تفاوتی با پروتکل HTTP دارد؟
ارتباط مرورگرها با هاست از طریق دستورالعملهایی که به صورت استاندارد تعریف شدهاند به انجام میرسد. دو استاندارد که به صورت عمومی در این کار مورد استفاده قرار میگیرند HTTP و HTTPS نام دارند. پروتک...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش سئو
3256
خطای 404 چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
خطای 404 (ERROR 404) چیست؟ خطای 404 یا خطای 404 Not Found یکی از کدهای وضعیت HTTP است که به معنای پیدا نشدن منبع یا صفحه موردنظر می باشد. خطای 404 در صورتی رخ می دهد که کاربر، صفحه درخواست شده از س...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش سئو
4932
تفاوت ریدایرکت 301 و ریدایرکت 302 در چیست؟
ریدایرکت (Redirect) چیست؟ ریدایرکت به معنای تغییر مسیر و انتقال به مکان جدید می باشد. در حقیقت، ریدایرکت راهی برای انتقال بازدیدکنندگان و کاربران یک سایت به آدرس URL جدید است. در این روش، کاربران و م...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش سئو
2639
نقش آدرس URL مناسب در سئو سایت چیست؟
انتخاب یک URL مناسب برای صفحه انتخاب یک URL مناسب برای هر صفحه سایت، یکی از مهمترین عناصر بهینه سازی سایت (سئو) است. متخصصان سئو، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا URL های خاص و منحصر به فرد ایج...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش دیجیتال مارکتینگ
,
آموزش سئو
2137
محتوای همیشه سبز (Evergreen Content) چیست؟
محتوای همیشه سبز (محتوای بدون تاریخ مصرف) محتوای همیشه سبز یا محتوای بدون تاریخ مصرف، محتوایی است که با گذشت زمان از کیفیت، ارزش و اعتبار آن کم نمیشود و به طور مداوم برای خوانندگان تازه است. به...
08 فروردین 1397
بیشتر
2537
گواهینامه SSL چیست و به چه صورت کار می کند؟
SSL چیست؟ SSL مخفف عبارت Secure Socket Layer یک پروتکل امنیتی است که ارتباطی ایمن میان سرور و مرورگر برقرار می کند. در حقیقت، پروتکل SSL، یک استاندارد وب برای کدکردن اطلاعات میان کاربر و وب سایت اس...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش سئو
2353
مزرعه لینک (Link farm) چیست و تاثیری در سئو دارد؟
مزرعه لینک (Link farm) مزرعه لینک به عنوان یکی از تکنیکهای سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) شناخته می شود که به مجموعه ای از وبسایتها گفته می شود که به صورت مشترک به یکدیگر لینک میدهند یا با پرداخت ...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش دیجیتال مارکتینگ
,
آموزش سئو
1962
چرا هر وب سایتی به یک کپی رایتر سئو (SEO Copywriter) نیاز دارد؟
نیاز وبسایت ها به کپی رایتر سئو (SEO Copywriter) هر نویسنده ای یک کپی رایتر محسوب نمی شود. لزوما کسی که توانایی نوشتن محتوا را داشته باشد و در علم بازاریابی تخصص داشته باشد، یک کپی رایتر نیست. این م...
08 فروردین 1397
بیشتر
آموزش سئو
3495
روش های رایگان برای افزایش ترافیک وب سایت
افزایش ترافیک وب سایت ترافیک سایت، مهمترین دلیل طراحی سایت برای هر کسب و کار اینترنتی می باشد. به زبان ساده ترافیک سایت یعنی بازدید مشتری ازسایت و هر چه بیشتر بهتر. ترافیک سایت یک شاخص (KPI) مهم در...
08 فروردین 1397
بیشتر
صفحه 13 از 19
ابتدا
قبلی
8
9
10
11
12
[13]
14
15
16
17
بعدی
انتها