مرکز تماس: 66381314
مقالات طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

شنبه 10 خرداد 1399

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

یکی از کارهایی که می تواند بر موفقیت کسب و کار تاثیر بسزایی بگذارد، درج رپورتاژ آگهی است. شما با استفاده از رپورتاژ می توانید خدمات و محصولات خود را در یک قالب خبری و مناسب به خوانندگان معرفی کرده و مشتریان خود را چند برابر کنید. با ما همراه شوید تا به شما بگوئیم رپورتاژ آگهی چگونه بر موفقیت کسب و کار شما موثر خواهد بود؟!

تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار

یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در هر کار، تبلیغات مناسب است. شما باید بتوانید خدمات و محصولات خود را در معرض دید مشتریان بالقوه خود قرار داده و آن ها را راغب به خرید کنید. چگونگی و نوع این تبلیغات بسیار مهم است. یک تبلیغ اغراق آمیز یا نامناسب، نه تنها شما را به موفقیت نزدیک تر نخواهد کرد، بلکه می تواند به آن ضرر نیز وارد کند.

رپورتاژ آگهی یک روش بسیار مناسب تبلیغاتی است که به صورت خبری به خوانندگان ارائه می شود. در واقع در ابتدا درباره نیازهای افراد، روش های برآورده شدن آن ها، مشکلات رایج و ویژگی ها صحبت شده تا با کاربر ارتباط برقرار شود. در ادامه رپورتاژ آگهی، خدمات و یا محصولات شما معرفی خواهد شد. این روش تبلیغات بنا به دلایل زیر می تواند باعث موفقیت در کسب و کار شما شود.

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان همیشگی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ آگهی شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند کرد. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد. زمانی که شما رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت معتبر درج می کنید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، اما به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله باعث می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش پیدا کند.

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ آگهی می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر کرده و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های مختلف با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ آگهی از شما دریافت خواهند کرد، اما اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر خواهد بود.

تبلیغاتی گسترده و جهانی داشته باشید

در حال حاضر گوگل در رتبه نخست بهترین روش بازاریابی و جذب مشتری در جهان قرار دارد. روزانه میلیون ها کاربر از دستگاه های دیجیتال خود از لپ تاپ و تبلت تا تلفن های همراه وارد دنیای گسترده و جذاب اینترنت شده و از آن استفاده می کنند. شما با استفاده از رپورتاژ آگهی و این شیوه تبلیغاتی می توانید کسب و کار، برند و خدمات خود را به تعداد بیشماری از افراد معرفی کرده و به صورت نا محدود تبلیغ کنید.

تبلیغاتی همیشگی و دائمی داشته باشید

محتوای رپورتاژ آگهی ثبت شده در هر سایت، به مرور زمان و اضافه شدن مطالب جدید به صفحات انتهایی سایت نزدیک می شود، اما هیچ گاه از سایت حذف نخواهد شد. این مساله به شما کمک می کند که تبلیغاتی همیشگی داشته باشید. کافی است کاربران اینترنت نام محصول و یا خدمات ارائه دهنده شما را جست و جو کرده تا لینک رپورتاژ در صفحه اول گوگل برای آن ها نمایش داده شود. کاربران تنها با یک کلیک ساده وارد سایت شما شده و با خدمات و محصولات شما آشنا خواهند شد.

تبلیغاتی موثرتر داشته باشید

بررسی ها نشان دهنده آن است که اعتماد افراد نسبت به رپورتاژ آگهی در مقایسه با روش هایی که کاملا تبلیغاتی است، بسیار بیش تر است. خودتان را تصور کنید که در حال خواندن یک متن تبلیغاتی با جملات اغراق آمیز هستید که سعی دارد شما را به هر روشی راغب به خرید محصول و یا دریافت خدمات کند! چقدر احتمال انتخاب آن خدمات و محصولات برای شما وجود دارد؟! به احتمال زیاد شما نیز چندان نمی توانید به این محتواهای صرفا تبلیغاتی اعتماد کنید. متن رپورتاژ آگهی به شکل خبری نوشته شده تا ابتدا در خواننده احساس نیاز کند. سپس در بخش هایی از آن به معرفی محصولات و خدمات پرداخته خواهد شد. این روش می تواند اعتماد خوانندگان را بسیار بیشتر از متن های تبلیغاتی به خود جلب کند.

تبلیغاتی خلاقانه داشته باشید

برخلاف دیگر روش های تبلیغاتی، دست شما برای رپورتاژ آگهی برای استفاده از ابزارهای مختلف باز است. شما می توانید از ابزارهای مختلف صوتی و تصویری مانند پادکست، ویدئو، عکس و غیره استفاده کرده و تاثیرگذاری تبلیغات خود را بیشتر کنید. هر چه تبلیغات شما بتواند تاثیر بهتری بر افراد بگذارد، آن ها را نسبت به شما علاقه مندتر کرده و می تواند مشتریان شما را افزایش دهد.

در زمان کوتاهی به بازدهی خواهید رسید

تصور کنید که هنگام رانندگی در اتوبان یا یک خیابان با سرعت بالا هستید، بیلبوردهای تبلیغاتی در این حالت چقدر می توانند توجه شما را به خود جلب کنند؟ شاید روزانه هزاران نفر از مقابل بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی عبور کنند، اما تعداد بسیار کمی از افراد به آن ها توجه ویژه نشان می دهند. رپورتاژ آگهی نقطه مقابل این قضیه است. معمولا افراد زمان های بیکاری و فراقت خود را در اینترنت می گذارند و مطالب آن را با دقت مطالعه می کنند. از این رو درج رپورتاژ آگهی و دیگر تبلیغات اینترنتی می تواند برند شما را به افراد بسیاری معرفی کرده و کسب و کارتان را در زمان کوتاهی به بازدهی برساند.


امتیاز:

ارسال دیدگاه‌ها‌


دیدگاه‌ها‌


در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.

برچسب‌ها