مشاوره طراحی سایت

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید و یا اینکه هم اکنون وب سایت دارید و می‌خواهید آن را توسعه دهید، با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

از کجا شروع کنیم؟

  • نمونه کارهای ما را در صفحه نمونه کارها، تلگرام یا اینستاگرام شرکت ببینید.
  • اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست قالب عمومی انتخاب کنید.
  • بخش سؤالات متداول  را  مطالعه کنید.
  • نمونه قرارداد ما را مطالعه کنید.
  • جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید: 66381398
طراحی سایت در ایزی وب
مشاوره طراحی سایت در ایزی وب

چرا باید قبل از شروع طراحی سایت مشاوره سئو بگیرید؟

مشاوره طراحی سایت یکی از کارهای مهم، تاثیرگذار، هزینه‌بر و چالش‌برانگیز است. بدون مشاوره در این زمینه حتی اگر مجری سایت شما شرکت مایکروسافت هم باشد ممکن است مسیر درست طی نشود. مشاوره در این مورد بخصوص یعنی تبادل اطلاعات و همفکری. اطلاعاتی که زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر، مسیرهای کوتاه‌تر و هزینه‌های کمتر می‌شود. قبل از راه‌اندازی هر کار مهمی مشورت کنید خصوصا ساختن یک سایت خوب. این مطلب نگاهی است به روش درست و اصولی مشورت با اهالی فناوری در رابطه با راه‌اندازی سایت.

مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را می‌داند اما شما را نمی‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرش‌ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.

مشاوره برای زمان و هزینه

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید. برآورد‌ هزینه سایت و همچنین تعرفه‌های قیمت‌گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندی می‌کند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک می‌کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.

مشاوره برای کاهش اشتباهات

تجربه نشان داده که اکثر تعارض‌های بین مشتری و کارفرما به دلیل عدم شناخت طرفین از شرایط یکدیگر و در نتیجه ذهنیت‌های مبهم طرفین نسبت به یکدیگر ایجاد می‌شود. قراردادها و توافق‌های حقوقی اگرچه در جریان هر کاری که دو یا چندطرف در آن درگیر هستند می‌تواند وظایف و تعهدات طرفین را به خوبی مشخص کند اما برای همین موضوع هم نیاز است که با دقت و وسواس عمل کنید و اینجاست که یک مشاور خوب نقش مهمی در به حداقل رساندن اختلاف‌هایی که ممکن است طولانی شود ایفا می‌کند.

​ مراحل ثبت سفارش

ایزی وب آمـاده ارائـه خدمات وب، طراحی و بهینه سازی سایت در داخل و خارج از کشور بـــرای شرکت‌های خصوصی و اشخاص و سازمانهای دولتی می باشد. ایزی وب پس از 12 سال تجربه موفق در زمینه طراحی وب سایت های برتر سازمانی و درون سازمانی و خصوصی و ... هم اکنون با در اختیار گرفتن تیمی متخصص خدمات خود را در بخش طراحی سایت به مشتریان خود ارائه میدهد.

مشاوره اولیه
مشاوره اولیه

ما برای گرفتن بهترین تصمیم در مورد آینده وب سایتتان شما را راهنمایی می‌کنیم.

صدور پروپزال اولیه
صدور پروپزال اولیه

ما طبق مشاوره اولیه و برآورد نیازهای شما پروپزال تهیه کرده و برای شما ارسال می‌کنیم.

Simple Images
جلسه گفتگو و قرارداد

اگر در تهران نیستید ما ترتیب یک تماس تلفنی با شما را خواهیم داد و جهت اخذ بیشتر نظرات با شما صحبت خواهیم کرد .

اختصاص مدیر پروژه
اختصاص مدیر پروژه

ما برای هر پروژه یک مدیر پروژه در نظر میگیریم که پیگیر کارهای سایت و رابط بین شما و شرکت ما باشد.

ایده پردازی و طراحی وب سایت
ایده پردازی و طراحی وب سایت

بسته به انتخاب شما در جلسه گفتگو و قرارداد شما می‌توانید در زمینه ایده پردازی با ما در تعامل باشید.

به اتمام رساندن پروژه
به اتمام رساندن پروژه

سایت شما طراحی و تمام کدهای آن بهینه شده و مدیریت محتوای وب سایت به کارفرما آموزش داده می‌شود.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

ارائه خدمات و محصولات حرفه‌ای و موثر به تمام مشتریان همواره مهمترین افتخار ایزی وب بوده است. همگی اطمینان داریم که مجموعه‌های بزرگ در انتخاب پیمانکاران و ارائه دهندگان کالا و خدمات با دقت مضاعفی به ویژگی‌های ایشان توجه می‌نمایند. همکاری با بزرگان صنایع و مشاغل و سازمان‌های مختلف قطعا حاصل توجه به استانداردها و حداقل‌های مورد نیاز مشتریان بزرگ می‌باشد. در ایزی وب به روی جز به جز مراحل طراحی از برنامه نویسی تا طراحی گرافیک دقت فراوان و بازبینی متعدد انجام گرفته و کوچکترین نکته ای از دید طراحان حرفه ای ما پنهان نمی ماند. پس از پایان کار بر اساس چک لیست موجود از ابتدا تمامی جزئیات بررسی و کنترل می شوند. برای مشاوره رایگان در مورد کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جلسه مشاوره سئو برای ساخت یک وبسایت موفق

در جلسه مشاوره چه چیز هایی بپرسیم؟

پیشنهاد میکنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید. چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید. محدوده موضوعی و زمانبندی مشاوره را تا جایی که می‌توانید کوتاه و مشخص کنید و از بیان موضوعات غیر مرتبط مثلا در مورد کل تجارت الکترونیک یا سهام آمازون یا سرمایه‌گذاران دیجی‌کالا، ... پرهیز کنید.

مستقیم به اصل موضوع مورد نیاز خودتان بپردازید. موضوع مورد نظر شما اگر راه‌اندازی سایت است کلی و باز به نظر میرسد. دقت کنید بسیاری از افراد در گوگل جستجو می‌کنند مشاوره طراحی سایت . با شرکت ما تماس می‌گیرند، جلسه هماهنگ می‌کنند و همین ارتباط سایه سرآغاز همکاری‌های بلند‌ مدت فراوانی را ایجاد می‌کند. محدود کردن موضوع یعنی تمرکز کامل بر روی خواسته‌ها.

مشاوره برای بعد از راه‌انداختن سایت

تصور بسیاری که به تازگی وارد حضور جدی در اینترنت می‌شوند این است که بعد از سفارش طراحی سایت، دیگر کار تمام است در صورتی که بسیاری از روندهای مثبت، سرنوشت ساز و تاثیر گذار یک سایت خوب بعد از راه‌اندازی آن آغاز می‌شود. سوالات شما در این خصوص می‌تواند بخش زیادی از این مسیر را تسهیل کرده و انتظارات شما را به نسبت منابع‌تان تعدیل کند. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی با تولید محتوا، سئو، ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ آگهی، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنریو نگهداری و پشتیبانی، بروزرسانی‌های فنی و.. نمونه‌هایی از این موارد هستند.

مشاوره و کسب اطلاع از هر کدام از این موارد می‌توند بخشی از ابهاماتی که ممکن است در مسیر توسعه وب سایت شما وجود داشته باشد را بطرف سازد. همچنین در مورد چشم‌اندازی که از طراحی وبسایت خود در شش ماه یا یک سال آینده دارید برای گروه طرحی و پشتیبانی صحبت کنید این مهم می‌تواند به تامین منابع فنی و انسانی که بعدا به آن نیاز پیدا خواهید کرد کمک کند.

موانع پیش روی مشاوره دریافت مشاوره

مشاوره فنی و تجاری هم مانند مشاوره‌های حقوقی یا شخصی به لحاظ استقبال مخاطب با موانع زیادی مواجه است. آمارها نشان می‌دهد اکثر مراجعین به مشاور در همه زمینه‌ها، بعد از بروز مشکل در روند کار صورت گرفته است، اگر چه مشاوره در هر زمانی می‌تواند مفید باشد، زمان طلایی مشاوره قبل از تصمیم‌گیری و اقدام نهایی است. شناخت این موانع می‌تواند کمک کند مشتریان در مسیر ایجاد هر برنامه، وب‌سایت یا ابزار فناورانه قبل از انجام سرمایه‌گذاری مشاوره ک دریافت کنند. دریافت مشاوره یعنی پروژه‌های دقیق‌تر و اصولی‌تر شاید ما و شما همه درگیر این موانع ساده و آشنا باشیم

آمادگی اولیه برای جلسه مشاوره

گاهی اطلاعات اولیه مانع کسب اطلاعات ثانویه می‌شود. اطلاعات اولیه در اینجا چیزهایی است که در گوگل سریع و آسان بدست می‌آید اما ممکن است چندان قابل اتکاء نباشد. اطلاعات ثانویه چیزی است که در جلسه مشاوره و در حین گپ و گفت تخصصی قابل درک است. بسیاری از افراد ممکن است حتی به دلیل این اطلاعات در دسترس و ساده، برای مشکلات جدی هم به مشاوره مراجعه نکنند. اطلاعات در دسترسی آنلاین بهترین گزینه برای تمرکز روی موضوع مورد بحث و شناخت ادبیات آن است و الزاما ممکن است برای تصمیم‌گیری مناسب نباشد.

در فرایند راه‌اندازی سایت جدی

گاهی راه‌اندازی سایت برای برخی تنها جنبه پرستیژ یا همسانی با سایرین را دارد. نگاه این افراد به سایت ممکن است چیزی در حد یک تراکت یا کارت ویزیت باشد که بود و نبود آن چندان مهم به نظر نمی‌رسد. معمولا چنین دیدگاهی به عنوان یک مانع بر سر را مشاوره قرار می‌گیرد. افراد به نسبت اهمیتی که با کارها می‌دهند برای آن هزینه و زمان می‌گذارند. این که سایت شما چقدر برای شما می‌تواند جدی و تاثیرگذار باشد نشان دهنده این است که برای توسعه کسب و کار خود چقدر اهمیت قائل هستید و برنامه ریزی و هدف گزاری کرده اید.

هر مشاوره یک تجربه جدید

پیشنهادات و تجربیات دیگران صرف نظر از این که در حوزه طراحی و راه‌اندازی سایت چقدر تخصص دارند می‌تواند زمینه مثبت‌بینی یا منفی بینی نسبت به پدیده مشاوره را فراهم کند. یکی از اصول مهم درصنعت مشاوره این است که بدانید از چه کسی مشاوره بگیرید و این مشاوره برگرفته از دانش، تخصص و تجربه باشد. یکی از این گزینه‌ها به تنهایی نمی‌تواند از یک فرد یا شرکت، مشاور خوبی بسازد. پس الزاما نام تجربیات دیگران را نباید مشاوره گذاشت.

پرداخت هزینه مشاوره

هزینه‌ها همیشه مانعی برای دریافت خدمات شفاهی هستند. ذات اقتصاد ایجاب می‌کند که مردم فقط بابت چیزی که کاملا محسوس است هزینه پرداخت کنند. چون در صنعت مشاوره کالا یا محصول محسوس وجود ندارد ممکن است این احساس ایجاد شود که هزینه پرداختی چیزی عایدمان خریدار نمی‌کند. این تفکر یک مانع بزرگ در مسیر دریافت خدمات مشاوره است. اگر به نتایج و هزینه دوباره‌کای‌هایی که بسیاری از سایت‌ها به خاطر عدم مشاوره پرداخت می‌کنند دقت کنید درخواهید یافت که مشاوره توجیه مالی و اقتصادی بسیار بالایی داردم. نکته بارز دیگر این که بسیاری از مشاوره‌هایی که شرکت‌های ارائه کننده خدمات وب می‌دهند رایگان است چرا که فعالیت اصلی آنها توسعه وب‌ و نرم‌افزار است و مشاوره یک فعالیت جنبی در کنار کار اصلی آنهاست.

  • بازگشت