طراحی سایت

چهارده مزیت کلیدی طراحی سایت برای کسب و کار ها

  25/ 02 /1397 |
مریم جعفری | طراحی سایت | دیدگاه 0 | 189 Likes

داشتن یک وب سایت در دنیای آنلاین پیوسته در حال توسعه، ضروری است؛ مخصوصا برای کسب و کارهای کوچکی که محصولات و خدماتی را به فروش می رسانند. اگر شما برای داشتن تعداد زیادی مشتری برنامه ریزی کرده اید، به یک حضور آنلاین نیاز دارید تا اطلاعات مشتریان تان با کلیک یک دکمه در اختیار شما قرار گیرد.

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما مزایای زیادی به همراه دارد:

اعتماد به نفس ایجاد می کند.

حضور در فضای آنلاین به کسب و کار کوچک شما می تواند اعتبار بدهد. زمانی را تصور کنید که به دنبال یک آیتم خاص هستید و آن را در گوگل سرچ می کنید و یک وب سایت خوب پیدا می کنید که محتوای عالی نیز دارد. کسب و کار شما هم می تواند در نتایج موتورهای جستجو بالا باشد، بنابراین سعی کنید حرفه ای تر نگاه کنید و به موتورهای جستجو بیشتر اهمیت دهید.

راه اندازی آن ساده است.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، ساعت ها زمان صرف می کنند تا یک سایت برای خودشان طراحی کنند زیرا نمی خواهند مستقیما پول نقد هزینه کنند. شما می توانید یک شبکه حرفه ای و سریع را ایجاد کنید و از یک کارشناس پایگاه داده استفاده کنید تا وب سایت تان را سر پا نگه دارید.

هزینه ها را کاهش می دهد.

داشتن یک کسب و کار آنلاین می تواند هزینه کارکنان، اجاره خرید، پرداخت مالیات و هزینه های خدمات را کاهش دهد. شما می توانید به طور مستقیم با مصرف کننده ارتباط برقرار کنید و از هزینه های اضافی کسر کنید.

خدمات مشتری را بهبود می بخشد.

این یک واقعیت شناخته شده است که حضور شما در دنیای وب به بهبود خدمات مشتری شما کمک می کند. اگر یک فروشگاه فیزیکی بزرگ با تعدادی پرسنل داشته باشید، نمی توانید به صورت دائم بر آن ها نظارت داشته باشید و ببینید که چگونه با مشتریان تان ارتباط برقرار می کنند. اما در جهان آنلاین همه چیز متفاوت است. ما می توانید بر کارکنان خود نظارت کافی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به سرعت پاسخ مشتریان را می دهند.

کسب و کار شما در همه زمان ها قابل دسترسی است.

یک وب سایت برای شما و مشتریان تان همیشه و در تمام 365 روز سال در دسترس است. اگر فردی ساعت دو نیمه شب بیدار شود و قصد خرید چیزی از شما را داشته باشد، می تواند به سایت شما مراجعه کند و این کار را بلافاصله انجام دهد. حضور آنلاین، به راحتی امکان بررسی محصولات و خدمات شما را زمانی که فروشگاه یا دفتر تان بسته است، فراهم می کند.

بازارهای بزرگ تر هدف گذاری می شوند.

اگر شما محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید، یک وب سایت آنلاین می تواند یک مکان جایگزین برای فروش آن ها باشد. شما با دارا بودن وب سایت می توانید مشتریان در سطح یک شهر یا کشور را پوشش دهید. این روز ها مردم به دلیل مشغله زیاد، فرصت خرید از فروشگاه های فیزیکی را کمتر پیدا می کنند و ترجیح می دهند از سایت های فروشگاهی خرید کنند.

مزایای کلیدی طراحی سایت برای شرکت ها

یک فرصت برای نمایش کسب و کارتان است.

مهم نیست که در چه نوع صنعتی مشغول به فعالیت هستید، طراحی سایت یک راه عالی برای نمایش کار شما ست. شما می توانید نمونه کارها، گالری عکس و امکان بررسی بیشتر محصولات و خدمات تان را به صورت آنلاین به مشتریان نشان دهید. شما می توانید نشان دهید که چرا کسب و کارتان منحصر به فرد است و همچنین می توانید بازخوردهایی را در مورد محصولات و خدمات تان دریافت کنید.

در زمان صرفه جویی می شود.

داشتن وب سایت یک صرفه جویی در زمان برای خودتان و مشتریان تان است. شما مجبور نیستید محصولات تان را به انبار و از انبار به فروشگاه منتقل کنید و مشتری نیاز به قدم زدن بی هدف در قفسه ها برای خرید محصول ندارد.

به شما کمک می کند تا به روز باقی بمانید.

حضور در وب یک پلتفرم عالی است که به شما کمک می کند تا به روز باشید. شما می توانید اطلاعات خود را به روز کنید و موارد را با کلیک یک دکمه اضافه یا حذف کنید.

به شما کمک می کند از رقبا پیشی بگیرید.

یک سایتی که به خوبی فروش می کند، به شما کمک می کند تا بتوانید سهم بازار بیشتری را به دست آورید. شما به یک وب سایت عالی نیاز دارید تا به کاربران یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهید.

به تقویت حضور آنلاین شما کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد که 84 درصد مصرف کنندگان بر این باورند که کسب و کارهای کوچک دارای وب سایت، معتبر تر از آن هایی هستند که وب سایت ندارند. همچنین گزارش ها نشان می دهد که 65 درصد از مصرف کنندگان، ایمیل یک شرکت را معتبر تر از یک حساب ایمیل عمومی مانند یاهو یا جیمیل می دانند. در دنیای مدرن امروز شما باید یک برند دیجیتال قوی داشته باشید. سایت شما باید به پروفایل شبکه های اجتماعی تان متصل باشد و با مشتریان تان ارتباط برقرار کنید.

به تعامل شما با مشتریان تان کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های کسب و کار آنلاین این است که شما می توانید هر زمان و هر کجا با مشتریان تان تعامل برقرار کنید. این تعاملات می تواند از طریق به روز رسانی اخبار، چت زنده، مکالمات ایمیل یا نظرات در صفحه شما باشد. با داشتن وب سایت شما همیشه در دسترس خواهید بود تا پیشنهادات تخصصی خود را ارائه دهید و اعتبار خود را در هر لحظه مشخص ثابت کنید.

یک کانال بازاریابی بزرگ

با داشتن یک وب سایت می توانید خدمات خود را به فروش برسانید و به هزاران نفر دست یابید. با پیش رفتن همگام با آخرین روند بازاریابی دیجیتال، شما می توانید صفحات سایت را به بالای نتایج موتورهای جستجو ببرید. فراموش نکنید که کیفیت وب سایت بسیار مهم است و نقش مهمی در بازاریابی کسب و کار شما دارد.

جذب خوانندگان و بازدیدکنندگان

انتشار اخبار، محتوا و اطلاعات در مورد محصولات و خدمات جدید به شما کمک خواهد کرد تا مخطبان مشتاق را جذب کنید. از طریق بازاریابی ایمیلی نیز شما می توانید به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و به آن ها تخفیف یا پیشنهادات ویژه ای ارائه دهید که مصرف کنندگان جدید آن را ندارند.

برای بهره مندی از مزایای کلیدی وب سایت برای کسب و کارتان، باید حرفه ای عمل کنید تا افراد بتوانند شما را هنگام جستجو در اینترنت پیدا کنند. همچنین باید هر چند وقت یکبار محتوای سایت تان را به روز کنید و تغییرات لازم را روی سایت خود پیاده کنید.

 

اشتراک گذاری


نویسنده

مریم جعفری

مریم جعفری

به بازاریابی و تبلیغات در فضای دیجیتال علاقه مندم و تولید محتوا در این زمینه رو دوس دارم.

مطالب مرتبط