طراحی سایت

هشت مزیت طراحی سایت شرکتی

  28/ 11 /1396 |
مریم جعفری | طراحی سایت شرکتی | دیدگاه 0 | 189 Likes

مزایای طراحی سایت شرکتی

با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، اغلب کسب و کار ها طراحی سایت را نادیده گرفته اند. زمانی که یک شرکت، طراحی سایت را نادیده می گیرد، فرصت های زیادی را از دست می دهد. از طریق وب سایت، کارهای زیادی را می توان انجام داد؛ از جمله پیاده سازی استراتژی های بازاریابی که به رشد کسب و کار کمک می کند.

مزیت اول – داده های دموگرافیک (جمعیت شناختی)

داشتن اطلاعات خوب درباره اینکه مشتریان تان چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، از جنبه های مهم بازاریابی برای یک کسب و کار است. داشتن یک وب سایت شرکتی همراه با ابزارهای رایگان مانند گوگل آنالیتیک، می تواند به تعیین موقعیت های بازاریابی کسب و کار شما کمک کند. ابزارهایی همچون گوگل آنالیتیک می توانند اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهد (مانند صفحات با بیشترین بازدید یا نحوه پیدا کردن و ورود به وب سایت شما). این نوع داده های بازاریابی برای رشد کسب وکار شما مفید است.

مزیت دوم – رویکرد مبتنی بر مشتری

داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. از آنجا که وب سایت شما 24 ساعت شبانه روز در دسترس است، می توانید در ساعات غیر معمول نیز به جذب مشتری بپردازید. همچنین شما می توانید وب سایت خود را برای مشتریانی که اطلاعاتی از آن ها دارید، سفارشی سازی کنید.

مزیت سوم – اعتبار

داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده و حرفه ای، اعتبار خاصی را برای کسب و کار شما فراهم می کند. محتوایی که خوب نوشته شده باشد، مشتریان را درگیر می کند و آن ها را تشویق می کند تا وب سایت شما را بررسی کنند و در مورد کسب و کار شما بیشتر یاد بگیرند. بیشتر افراد در جستجوی خدمات و محصولات در وب هستند. اگر شما یک سایت شرکتی نداشته باشید و حضور در فضای وب را جدی نگیرید، کسب و کارتان را به رقبای تان هدیه می دهید.

مزیت چهارم – سهولت تعامل با مشتری

بسیاری از مردم فکر می کنند که یک وب سایت یک مکان برای قرار دادن اطلاعات است اما هسته اصلی یک وب سایت خوب طراحی شده و نگه داری وب سایت، بسیار گسترده تر از این حرفاست. یک وب سایت، فرصت لازم برای شناخت بیشتر مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی و وبلاگ را برای شما فراهم می کند و اطلاعات بیشتری از مشتریان را در اختیار تان قرار می دهد. با داشتن وب سایت، مردم ساده تر با شما ارتباط برقرار می کنند و بیشتر احتمال دارد که مشتری باقی بمانند. همچنین شما می توانید، محتویات وب سایت خود را با توجه به نیازهای مشتریان تان طراحی کنید. این باعث جذب بیشتر بازدیدکنندگان به سایت شما می شود زیرا احتمال دارد که این فراد اطلاعات مورد علاقه شان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

طراحی سایت شرکتی

مزیت پنجم – مقرون به صرفه

بر خلاف رسانه های چاپی، اعمال تغییرات و به روز رسانی وب سایت آسان است. علاوه بر این هزینه تغییر محتوا در وب سایت فقط از طریق زمان اندازه گیری می شود، در حالی که هزینه تغییر محتوای رسانه های چاپی شامل زمان و هزینه های مادی می شود. یک سایت با طراحی خوب و محتوای هدفمند می تواند تا حد زیادی مکمل تبلیغات چاپی باشد. مشتریان شما می توانند از طریق وب سایت شما، کاتالوگ، تصاویر و یا ویدئویی را تماشا کنند.

مزیت ششم – دسترسی شبانه روزی مشتری به شما

تقریبا همه چیز در اینترنت، 24 ساعت شبانه روز در دسترس است. مشتریان می توانند در هر زمانی و از هر جایی که هستند ، از طریق وب سایت خرید کنند یا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. ممکن است مشتریان بالقوه تان به خدمت یا محصول خاصی نیاز داشته باشند اما در ساعات عادی روز نتوانند آن را تهیه کنند. اگر شما یک وب سایت داشته باشید، در تمام ساعات شبانه روز برای مشتریان تان در دسترس خواهید بود.

مزیت هفتم – بهبود بازاریابی و افزایش فروش

با طراحی سایت شرکتی، بسیاری از فرصت های بازاریابی و تبلیغات نیز به روی شما باز می شود. طراحی سایت با صرف حداقل هزینه به تقویت حضور آنلاین شما کمک می کند و باعث دیده شدن شما در فضای وب می شود. در نتیجه، مشتریان بالقوه کسب و کارتان افزایش خواهد یافت. حضور آنلاین در اینترنت، فروش محصولات و خدمات در هر زمان و در هر مکان را برای افراد فراهم می کند که امکان به دست آوردن مشتریان جدید را نیز افزایش می دهد و تاثیر زیادی بر فروش شما می گذارد.

مزیت هشتم – بازار هدف بزرگتر

هنگامی که یک کسب و کار، محصولات یا خدماتی را ارائه می کند؛ داشتن یک وب سایت تضمین می کند که دسترسی به آن محصولات یا خدمات، به زمان یا مکان محدود نمی شود. داشتن وب سایت یک عرصه عالی را برای فروش محصولات و عرضه خدمات ارائه می کند و بازار هدف گسترده تری را فراهم می کند.

اشتراک گذاری


نویسنده

مریم جعفری

مریم جعفری

به بازاریابی و تبلیغات در فضای دیجیتال علاقه مندم و تولید محتوا در این زمینه رو دوس دارم.

مطالب مرتبط