طراحی سایت

الگوریتم گوگل فرد (google fred) چیست؟

  22/ 11 /1396 |
مریم جعفری | طراحی سایت | دیدگاه 0 | 189 Likes

الگوریتم گوگل فرد (google fred

الگوریتم گوگل فرد با هدف مبارزه با تکنیک های سئو کلاه سیاه، توسط گوگل ارائه شد. الگوریتم گوگل فرد سایت هایی را که دارای تبلیغات زیاد یا محتوای بی ارزش یا بک لینک های بی کیفیت و نامعتبر هستند را مورد هدف قرار می دهد و آن ها را جریمه می کند. الگوریتم فرد (Fred ) جدیدترین و آخرین الگوریتم گوگل است و تنها وب  سایت هایی را تحت تاثیر قرار می دهد که به دستورالعمل های وبمستر تولز توجه نکرده اند.

الگوریتم گوگل فرد همانند سایر الگوریتم های گوگل، وب سایت ها را تشویق به تولید محتوای با کیفیت می کند. بهترین راه برای اجتناب از جریمه گوگل فرد، تولید محتوای با کیفیت و معتبر در سایت است. طراحی سایت کاربرپسند بر پایه تولید محتوای خوب و قدرتمند می تواند باعث عدم جریمه شدن سایت توسط گوگل فرد شود. در کل، می توان گفت الگوریتم گوگل فرد بر روی محتوای خوب و باکیفیت تمرکز ویژه ای دارد و وب سایت هایی که دارای محتوای خوب و معتبر هستند را در رتبه بندی گوگل ارتقا می دهد و جایگاه بهتری را به آن ها می دهد.

چه عواملی از نظر الگوریتم گوگل فرد(google fred)، اسپم شناخته می شود؟

  • تبلیغات بیش از حد در سایت
  • تولید محتوا در قالب بلاگ و صرفا جهت رتبه گرفتن در گوگل
  • تولید محتوا با تعداد زیاد لینک های تبلیغاتی و لینک های خارجی
  • تولید محتوای بسیار بی کیفیت تر از وب سایت های مشابه
  • استفاده از محتوای کوتاه و کم حجم
  • استفاده از لینک های تبلیغاتی فریبنده
  • تجربه کاربری نامناسب سایت
  • مشکلات نمایش سایت در تلفن همراه

راهکارهای رهایی از افت رتبه ناشی از الگوریتم گوگل فرد

  • کاهش تعداد تبلیغات استفاده شده در سایت
  • تولید محتوای با کیفیت و معتبر
  • طراحی تجربه کاربری عالی و سایت کاربرپسند
  • نوشتن محتوای طولانی در حدود 2000 کلمه
  • استفاده از بک لینک های ارزشمند
  • پاک کردن بک لینک های ضعیف و نامعتبر
  • تولید محتوای منحصر به فرد و کپی نشده
  • تولید محتوای جدید و به روز
  • استفاده از انکرتکست های متنوع در محتوا
  • اجتناب از خرید بک لینک
  • به روز رسانی محتواهای قدیمی سایت
  • اصلاح لینک های داخلی
  • حذف تگ ها (برچسب ها) از محتوا – زیرا ارزشمند نیستند و حذف آن ها موجب بهبود ترافیک و رتبه سایت می شود.
  • استفاده از محتوای ویدئویی
  • استفاده از قابلیت جستجوی صوتی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری محتوا در آن ها

 

اشتراک گذاری


نویسنده

مریم جعفری

مریم جعفری

به بازاریابی و تبلیغات در فضای دیجیتال علاقه مندم و تولید محتوا در این زمینه رو دوس دارم.

مطالب مرتبط

    مطالب مرتبط
  • آشنایی با انواع الگوریتم های گوگل

    الگوریتم گوگل پاندا با هدف شناسایی سایت های دارای محتوای کم کیفیت و بی کیفیت، ایجاد شده است. این الگورتیم، محتوای کپی شده و نامناسب وب سایت ها را تشخیص می دهد و رتبه آن ها در گوگل را کاهش می دهد. گوگل پاندا رت...

  • الگوریتم پیج رنک گوگل (Google Page Rank) چیست؟

    پیج رنک گوگل ( PR ) الگوریتمی است که به صفحات وب امتیاز و ارزش می دهد و رتبه بندی سایت ها و صفحات را انجام می دهد. شیوه امتیاز دهی پیج رنک بر اساس تجزیه و تحلیل لینک های ورودی به یک سایت است. هرچه تعداد لینک ه...

  • الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل چیست؟

    گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنیک یادگیری ماشین ( Machine learning )، به نام الگوریتم رنک برین " RankBrain "، جهت مرتب سازی نتایج جستجوی خود استفاده می کند. رنک برین از هوش مصنوعی برای تبدیل حجم زیادی از نو...