پرسش و پاسخ دیجیتال مارکتینگ در ایزی وب
پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات دیجیتال مارکتینگ
ایزی وب کلیه خدمات مربوط به حوزه کسب و کارهای اینترنتی را پوشش می دهد، از طراحی سایت اختصاصی، تولید محتوا، سئو تا بازاریابی و معرفی محصولات به مشتریان. تنها کاری که شما باید انجام دهید تامین محصولات یا خدمات است که در فضای اینترنت قابل عرضه باشد.
برای درک بهتر این موضوع تمایز بین بازاریابی آفلاین و بازاریابی آنلاین را بیان می کنیم.
- نحوهی انتشار و توزیع محتوا
- در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
- هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
- در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
- اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.
اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت.
وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.
اینستاگرام:
کاربران این شبکه اجتماعی افراد بین ۱۴ الی ۴۵ سال هستند، که اکثرا اینستاگرام خود را روزانه بیش از سه بار بررسی می کنند . اکثر افرادی که در این نوع شبکه اجتماعی فعالیت حرفه ای دارند میانگین بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند به طور کلی اگر برای شما مقدور باشد که از محصولات و خدمات خود تصویر بگیرید اینستاگرام پیشنهادی بسیار هدفمند می باشد.
فیسبوک۶۰ در صد مخاطبین فیسبوک حداقل روزانه ۱ بار از فیسبوک استفاده می کنند، در صورت تولید محتوای هوشمندانه و شناسایی صحیح بازار هدف با فیسبوک میتوان موفقیت زیادی کسب کرد .
توییتر:
توییتر بهترین ابزار برای روابط عمومی آنلاین می باشد.
لینکدین:
موقعیتی برای نمایان شدن افراد خبره و متخصص ایجاد می گردد. این پلتفرم به اندازه فیسبوک، اینستاگرام و توییتر اجتماعی نیست .
