اهمیت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای شرکت های مرتبط با تجارت با هدف گسترش کسب و کار و ارتباطات آنلاین و تعامل شرکت ها صورت می گیرد. با آگاهی از ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای و متناسب با نیاز شرکت می توان سایتی کاربرپسند با قابلیت جذب بصری بالا برای کاربران و مخاطبان شرکت طراحی نمود. مشاوره و طراحی سایت توسط شرکت های طراحی سایت معتبر بگونه ای است که علاوه بر طراحی سایت ریسپانسیو با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ، طبق سلیقه مشتریان، مواردی که در طراحی سایت جزو استاندارهای حیاتی از نظر UI/UX  می باشد را به مشتری مشاوره داده و با در نظر گرفتن خواسته های مشتری، آنها را به بهترین شکل طراحی و پیاده سازی می کند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای و کاملا اختصاصی

طراحی گرافیکی اختصاصی

تیم ما با تجربه، وب‌سایت‌های جذاب و منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کند. با ما تماس بگیرید تا ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم!

رعایت استاندارد های سئو

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد. با ما به تجربه بهتری دست پیدا کنید.

سرعت و امنیت بالا

وب‌سایت با سرعت بالا و امنیت برتر، منحصر به فرد برای شما طراحی خواهیم کرد. با ما به دنیای طراحی مدرن خوش آمدید.

آموزش و پشتیبانی

ما مدیریت وب‌سایت را آموزش می‌دهیم و همیشه در دسترس برای پاسخگویی به سوالات شما هستیم. به ما بپیوندید و دنیای مدیریت سایت را کشف کنید.

نمونه کار های طراحی سایت شرکتی

شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر

شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر

سال: 1402
شرکت مروارید سبز کاریز

شرکت مروارید سبز کاریز

سال: 1402
گسترش انرژی پاسارگاد

گسترش انرژی پاسارگاد

سال: 1402
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)

سال: 1401
پتروپارس

پتروپارس

سال: 1398
شرکت توسعه پلیمر پادجم

شرکت توسعه پلیمر پادجم

سال: 1402
بهساز اندیشان تهران

بهساز اندیشان تهران

سال: 1398

​مشتریان نام‌آشنایی که به ایزی وب اعتماد کرده اند

اعتماد حاصل تلاش مداوم، ارائه کیفیت بالا، درک صحیح از نیاز مشتری و خدمات صادقانه پس از فروش است.

مزایای طراحی سایت شرکتی

با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، اغلب کسب و کار ها طراحی سایت را نادیده گرفته اند. زمانی که یک شرکت، طراحی سایت را نادیده می گیرد، فرصت های زیادی را از دست می دهد. از طریق وب سایت، کارهای زیادی را می توان انجام داد؛ از جمله پیاده سازی استراتژی های بازاریابی که به رشد کسب و کار کمک می کند.

مزیت اول – داده های دموگرافیک (جمعیت شناختی)

داشتن اطلاعات خوب درباره اینکه مشتریان تان چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، از جنبه های مهم بازاریابی برای یک کسب و کار است. داشتن یک وب سایت شرکتی همراه با ابزارهای رایگان مانند گوگل آنالیتیک، می تواند به تعیین موقعیت های بازاریابی کسب و کار شما کمک کند. ابزارهایی همچون گوگل آنالیتیک می توانند اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهد (مانند صفحات با بیشترین بازدید یا نحوه پیدا کردن و ورود به وب سایت شما). این نوع داده های بازاریابی برای رشد کسب وکار شما مفید است.

مزیت دوم – رویکرد مبتنی بر مشتری

داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. از آنجا که وب سایت شما 24 ساعت شبانه روز در دسترس است، می توانید در ساعات غیر معمول نیز به جذب مشتری بپردازید. همچنین شما می توانید وب سایت خود را برای مشتریانی که اطلاعاتی از آن ها دارید، سفارشی سازی کنید.

مزیت سوم – اعتبار

داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده و حرفه ای، اعتبار خاصی را برای کسب و کار شما فراهم می کند. محتوایی که خوب نوشته شده باشد، مشتریان را درگیر می کند و آن ها را تشویق می کند تا وب سایت شما را بررسی کنند و در مورد کسب و کار شما بیشتر یاد بگیرند. بیشتر افراد در جستجوی خدمات و محصولات در وب هستند. اگر شما یک سایت شرکتی نداشته باشید و حضور در فضای وب را جدی نگیرید، کسب و کارتان را به رقبای تان هدیه می دهید.

مزیت چهارم – سهولت تعامل با مشتری

بسیاری از مردم فکر می کنند که یک وب سایت یک مکان برای قرار دادن اطلاعات است اما هسته اصلی یک وب سایت خوب طراحی شده و نگه داری وب سایت، بسیار گسترده تر از این حرفاست. یک وب سایت، فرصت لازم برای شناخت بیشتر مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی و وبلاگ را برای شما فراهم می کند و اطلاعات بیشتری از مشتریان را در اختیار تان قرار می دهد. با داشتن وب سایت، مردم ساده تر با شما ارتباط برقرار می کنند و بیشتر احتمال دارد که مشتری باقی بمانند. همچنین شما می توانید، محتویات وب سایت خود را با توجه به نیازهای مشتریان تان طراحی کنید. این باعث جذب بیشتر بازدیدکنندگان به سایت شما می شود زیرا احتمال دارد که این فراد اطلاعات مورد علاقه شان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

مزیت پنجم- دسترسی شبانه روزی روزی مشتری به شما

تقریبا همه چیز در اینترنت، 24 ساعت شبانه روز در دسترس است. مشتریان می توانند در هر زمانی و از هر جایی که هستند ، از طریق وب سایت خرید کنند یا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. ممکن است مشتریان بالقوه تان به خدمت یا محصول خاصی نیاز داشته باشند اما در ساعات عادی روز نتوانند آن را تهیه کنند. اگر شما یک وب سایت داشته باشید، در تمام ساعات شبانه روز برای مشتریان تان در دسترس خواهید بود.

مزیت ششم– بهبود بازاریابی و افزایش فروش

با طراحی سایت شرکتی، بسیاری از فرصت های بازاریابی و تبلیغات نیز به روی شما باز می شود. طراحی سایت با صرف حداقل هزینه به تقویت حضور آنلاین شما کمک می کند و باعث دیده شدن شما در فضای وب می شود. در نتیجه، مشتریان بالقوه کسب و کارتان افزایش خواهد یافت. حضور آنلاین در اینترنت، فروش محصولات و خدمات در هر زمان و در هر مکان را برای افراد فراهم می کند که امکان به دست آوردن مشتریان جدید را نیز افزایش می دهد و تاثیر زیادی بر فروش شما می گذارد.

مزیت هفتم– بازار هدف بزرگتر

هنگامی که یک کسب و کار، محصولات یا خدماتی را ارائه می کند؛ داشتن یک وب سایت تضمین می کند که دسترسی به آن محصولات یا خدمات، به زمان یا مکان محدود نمی شود. داشتن وب سایت یک عرصه عالی را برای فروش محصولات و عرضه خدمات ارائه می کند و بازار هدف گسترده تری را فراهم می کند.

دلایل اهمیت طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارها

شما با طراحی سایت شرکتی برای فروشگاه، اداره یا موسسه خود می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی فعالیت کرده و مشتریان خود را در زمان کوتاهی چند برابر کنید. طراحی وب سایت و فعالیت در دنیای مجازی برای شما مزایای زیادی به دنبال خواهد داشت که با بخشی از آن ها آشنا می شویم.

در صورتی که شما برای کسب و کار خود یک سایت مناسب طراحی کنید می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

فعالیت شبانه روزی

اگر خودتان را غرق کار کنید، باز هم نمی توانید به صورت حضوری بیش از ۱۲ ساعت کار کنید. این مساله هم کیفیت کار شما را پایین آورده و هم شما را ظرف مدت کوتاهی خسته و مستهلک می کند. با طراحی سایت شرکتی شما می توانید بدون خستگی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشید. مشتریان می توانند در هر ساعت و هر زمان وارد سایت شما شده، خدمات و محصولات شما را بخوانند و سفارش های مورد نیازشان را به شما بدهند.

فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی

تا مدت ها پیش، هر کسب و کاری تنها محدود به شهر یا موقعیت جغرافیایی خاص بود. اگر صاحب یک برند و کسب و کار به دنبال توسعه کاری خود بود، باید به صورت حضوری از شهری به شهر یا کشوری به کشور دیگر رفته و قرادادهای مختلف ببندد. نظارت مسمتر بر فعالیت های برند در شهرهای دیگر نیز سخت بود. با طراحی سایت شرکتی شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی نیز فعالیت کنید. شما می توانید خدمات و محصولات خود را به افراد در هر گوشه از جهان و کشور ارائه داده و بین المللی فعالیت کنید.

کم کردن نیروهای کاری

در صورتی که شما برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید، ابزارها و امکانات سایت به طور خودکار بسیاری از کارها را برای شما انجام می دهد. در نتیجه با طراحی سایت شرکتی می توانید پرسنل کاری مورد نیاز خود را کاهش داده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معرفی کامل محصولات و خدمات

داشتن یک وب سایت اینترنتی به شما این امکان را می دهد که به طور جامع و به راحتی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. برخلاف یک شرکت حضوری که شما مجبورید ویژگی های هر محصول و یا خدمات را به طور جداگانه برای هر مشتری توضیح دهید. این مساله هم شما را خسته کرده و هم باعث می شود بسیاری از ویژگی های مورد نظر را فراموش کنید. با طراحی سایت شرکتی شما می توانید تنها یک بار و به طور جامع و کامل ویژگی ها و مشخصات محصولات و خدمات خود را در اختیار افراد قرار دهید.

افزایش مشتری و بازدهی کوتاه مدت

رفع محدودیت فعالیت زمانی و مکانی باعث می شود که مشتریان شما در زمان کوتاهی چند برابر شود. تنها ظرف مدت کوتاهی شما از تغییر میزان مشتریان خود شگفت زده خواهید شد. افزایش تعداد مشتری، افزایش فروش و میزان سود در زمان کوتاهی شما را به بازدهی می رساند.

افزایش اعتبار

این روزها طراحی سایت شرکتی و فعالیت در دنیای اینترنت، می تواند اعتبار شرکت و برند شما را افزایش دهد. همانطور که تا سال ها قبل داشتن یک مکان حضوری برای شرکت و موسسه الزامی بود، این روزها داشتن یک وب سایت معتبر برای هر برند و موسسه تا حد زیادی یک ضرورت به شمار می رود.
از طرف دیگر شما با طراحی سایت شرکتی می توانید تعامل با مشتریان خود را ارتقا دهید. با فعالیت د  دنیای مجازی شما می توانید پشتیبانی آنلاین داشته باشد، خدمات پس از فروش و مشاوره ارائه دهید و به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید. این مساله اعتماد افراد را جذب کرده و به شما اعتبار بیشتری خواهد بخشید.

توسعه و تسهیل بازاریابی و تبلیغات

طراحی سایت شرکتی می تواند تبلیغات و بازاریابی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر تبلیغات در دنیای مجازی یکی از وسیع ترین و البته کم هزینه ترین روش های تبلیغات است. شما می توانید از طرفی تبلیغات خود را به حجم قابل توجهی از افراد نشان داده و از طرف دیگر در هزینه های بازاریابی خود صرفه جویی کنید. در صورتی که سایت شما دارای اصول سئو استاندارد و مناسب باشد، شما می توانید در صدر نتایج جست و جو قرار گرفته و به صورت کاملا رایگان برند و شرکت خود را تبلیغ کنید.

درآمدزایی چندگانه داشته باشید

با طراحی سایت شرکتی شما می توانید به روش های مختلف دیگر درآمدزایی چندگانه داشته باشید. برای مثال شما می توانید  موسسات، برندها و سایت های مشابه را در سایت خود تبلیغ کرده و بابت آن هزینه دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل اطلاعات

تا سال ها پیش شما برای تجزیه و تحلیل میزان سود یا فروش، تعیین بخش های پرمخاطب یا زیان ده، پیدا کردن مشتریان بالقوه و اطلاعات دیگر نیازمند جمع اوری داده های بسیار و تجزیه تحلیل آن توسط افراد متخصص در این زمینه داشتید. طراحی سایت شرکتی به شما این امکان را می دهد که از ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کرده و به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. این ابزارها به صورت تخصصی دادها را تجزیه و تحلیل کرده و نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را به شما نشان می دهد.

مراحل طراحی سایت شرکتی 

داشتن یک وب سایت برای کارآفرینان، کسب و کارهای کوچک، کسب و کارهای خانگی و هر کسی که محصولات یا خدماتی را به فروش می رساند، ضروری است. صرف نظر از سایر روش های بازاریابی تان، داشتن وب سایت به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه تان از طریق جستجوی گوگل شما را بیابند و در مورد شما و کسب و کارتان اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین طراحی سایت شرکتی (تجاری)، کلید ایجاد و توسعه مشتریان جدید است. اگر شما به طور مستقیم خدمات یا محصولات را به صورت آنلاین می فروشید، هدف از داشتن وب سایت مشخص است اما اگر شما چیزی را به طور مستقیم در اینترنت به فروش نمی رسانید، داشتن وب سایت به عنوان یک فرمت برای کسب و کار شماست که اطلاعات لازم درباره کار و خدمات تان را ارائه می دهد. مهم تر از همه، وب سایت شما باید تجربیات و سایر مدارک مربوط به کسب و کارتان را به کاربران ارائه دهد زیرا این کار به شما اعتبار می دهد و به مشتریان بالقوه در مورد تصمیم گیری خرید، اطمینان بیشتری می دهد.

هدف از ایجاد یک وب سایت شرکتی برای کسب و کار کوچک شما می تواند نسبتا ساده باشد. حتی شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید؛ اما اگر قصد دارید هزینه های خود را پایین بیاورید می توانید از یک توسعه دهنده وب برای انجام این کار کمک بگیرید.

مرحله اول – برای وب سایت خود هدف تعیین کنید.

اولین قدم این است که تصمیم  بگیرید وب سایت شما برای انجام چه کاری باید طراحی شود. ممکن است نسبتا ایستا باشد و به صورت ساده، اطلاعاتی را به مشتریان بالقوه در مورد خدمات و اعتبارهای شما ارائه دهد؛ در صورتی که آن ها بخواهند شما را از طریق اینترنت در فضای آنلاین بررسی کنند. ممکن است هدف از ایجاد وب سایت، ارائه اطلاعات و مقالات مفید و به روز به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه تان باشد. حتی ممکن است یک وبلاگ را برای علاقه و جذب مشتریان بالقوه به عنوان بخشی از استراتژی کلی اجتماعی تان انتخاب کنید. البته شما می توانید یک وب سایت را برای فروش مستقیم خدمات و محصولات تان به صورت آنلاین ایجاد کنید. تعیین هدف طراحی سایت، یک گام بسیار مهم است زیرا شما را راهنمایی می کند که چگونه آن را پیش ببرید. حتی اگر شما بدون فروش آنلاین شروع کنید، بهتر است یک وبلاگ داشته باشید و از وب سایت خود استفاده کنید. داشتن وبلاگ، یک راه خوب برای ایجاد علاقه و جذب بازدیدکنندگان است که می توانند از این طریق خدمات یا محصولات شما را نیز ببینند.

مرحله دوم – سیستم مدیریت محتوای(CMS) وب خود را انتخاب کنید.

بر اساس آنچه که می خواهید با وب سایت خود انجام دهید، در نرم افزار چند گزینه پیش رو دارید. بسیاری از آن ها حتی رایگان و منبع باز هستند یا دارای حداقل هزینه برای افزودنی های مختلف هستند.

DNN دی ان ان (دات نت نیوک)

دی ان ان یک سیستم مدیریت محتوای کدباز (Open Source) ، قابل توسعه، امن و مقیاس پذیر است. دی ان ان با زبان برنامه نویسی #C و Asp.net و پایگاه داده Microsoft Sql Server پیاده سازی شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. مهم ترین ویژگی این سیستم مدیریت محتوا، امنیت بالای آن است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهای دولتی، شرکت ها، کارگزاری ها، بانک ها، شهرداری ها و... از دی ان ان برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. سرعت لانچ شدن سایت در دی ان ان بسیار بالاست و در کوتاه ترین زمان سیستم بالا می آید. از دیگر ویژگی های جذاب دی ان ان می توان به ماژول ها اشاره کرد که برای کدنویسی در محیط دی ان ان استفاده می شوند. معمولا شرکت های طراحی سایت از سیستم مدیریت محتوای دی ان ان کمتر استفاده می کنند زیرا قدرت مالی لازم برای خرید ماژول های گران قیمت آن را ندارند. به همین دلیل به دنبال سیستم های مدیریت محتوای ارزان تر و کم کیفیت تر می روند. طراحی سایت با دی ان ان (DNN)، یک سایت قدرتمند و ایمن را در اختیار شما قرار می دهد. 

جوملا

جوملا یک نرم افزار مدیریت محتوای رایگان است که به شما مقدار زیادی انعطاف پذیری می دهد. با این حال، همانند تمام نرم افزار های مشابه، وب سایت شما در ساختار آن محدود خواهد شد. در حالی که برای یک توسعه دهنده وب حرفه ای، این یک محدودیت است که ممکن است آن ها دوست نداشته باشند، قالب های موجود برای جوملا که بر ظاهر بصری و عملکرد آن ها تاثیر می گذارد زیاد است و احتمالا شما می توانید یکی از آن ها که متناسب با نیازهای تان باشد، را پیدا کنید.

علاوه بر قالب ها، جوملا هزاران افزودنی دارد که برای وب سایت شما، بدون هیچ برنامه نویسی و با تلاش بسیار کمی فراهم می شود. در حالی که بسیاری از آن ها رایگان هستند، اما برخی از موارد از 20 تا 200 دلار هزینه خواهند داشت. در بعضی موارد، نسخه رایگان دارای ویژگی های نسخه پرداخت شده نیست، بنابراین مطمئن شوید که ویژگی های موجود را به دقت بررسی کرده اید. اگر می خواهید افزودنی ها را مرور کنید، از دایرکتوری افزونه های جوملا بازدید کنید.

به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، ایده جوملا این است که از نیاز به کد زدن یک وب سایت از ابتدا جلوگیری می شود. جوملا همچنین تغییرات و به روز رسانی ها را بسیار آسان رو به جلو ادامه می دهد، حتی می توانید این کار را با کمی کمک گرفتن از یک توسعه دهنده وب در موارد خاص، خودتان انجام دهید. در حالی که نصب و راه اندازی جوملا نسبتا آسان است، اما زمان زیادی صرف خواهد کرد، به خصوص اگر این اولین بار است که شما آن را انجام می دهید. پیدا کردن یک توسعه دهنده وب با تجربه در جوملا، می تواند شما را در این کار یاری کند.

وردپرس

همانند جوملا، وردپرس نیز یک سیستم مدیریت محتوای آسان برای استفاده است. همچنین با استفاده از قالب ها، افزودنی های مختلف به همراه قابلیت های اضافی را به شما ارائه می دهد. یک تفاوت کلیدی با وردپرس این است که هدف از طراحی اصلی آن به عنوان یک وبلاگ است. در حالی که شما می توانید آن را مانند جوملا با صفحات وب منظم استفاده کنید، صفحه اصلی آن یا حتی یک صفحه خاصی که انتخاب می کنید می تواند به عنوان یک وبلاگ آسان برای استفاده با تمام ویژگی های معمولی تنظیم شود.

شما همچنین می توانید پلاگین های بسیاری برای وردپرس اضافه کنید که قابلیت اضافه کردن آن، همانند جوملا است. این مورد شامل تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، گالری عکس، عضویت، پادکست ها، فیلم ها، خبرنامه ها و خیلی موارد دیگر است. شما می توانید بسیاری از پلاگین های وردپرس را در دایرکتوری پلاگین خود مرور کنید یا یک جستجوی گوگل برای توابع مورد نظر تان را انجام دهید. همانند جوملا، ممکن است بخواهید یک توسعه دهنده وب را استخدام کنید تا تنظیم اولیه برای شما را انجام دهد.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی حرفه ای

طراحی سایت سازگار با موبایل و تبلت

بنا به گزارش سایت statcounter.com در سال ۲۰۱۹، بیش از ۵۲ درصد از ترافیک وب‌ سایت‌ ها متعلق به گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه بوده است؛که این رقم تا سال آینده به بیش از ۷۰ درصد افزایش خواهد یافت که نشان می‌دهد سازگاری با موبایل برای وب‌ سایت دیگر یک قابلیت نیست؛ بلکه یک ضرورت است و خوشبختانه طراحی ریسپانسیو (واکنش‌گرا) پاسخ مناسبی برای این نیاز است تا وبسایت‌ ها بهترین تجربه‌ کاربری را برای مخاطبان خود رقم بزنند.

سرعت مناسب سایت

از سال ۲۰۱۰ گوگل به طور جزئی سرعت بارگذاری سایت ها را در فاکتور های رتبه بندیشان اعمال کرده و هم اکنون اعلام کرده که سرعت بالای بارگذاری سایت شما از طریق جستجوی گوگل موبایل، به طور مستقیم رتبه سایت شما را در گوگل افزایش خواهد داد و از اوایل تابستان سال ۱۳۹۷ این طرح را اجرایی خواهد کرد.

طراحی نقشه سایت منظم

یک نقشه سایت یا چیدمان منو ها در طراحی و پیاده سازی وب سایت به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و نیز متوجه بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه سایت استاندارد و دقیق در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.

تولید محتوای باکیفیت

برای آگاه کردن کردن مخاطبین از برند و گستره‌ی فعالیت‌تان، باید در این مورد حرف بزنید. و این حرف زدن یعنی تولید محتوا! تولید بابرنامه‌ی محتوا، می‌تواند از چند راه برند شما را به دیگران بشناساند:

  • پست‌هایی که مستقیما درمورد حوزه‌ فعالیت برند صحبت می‌کنند.
  • پست‌هایی که درمورد محل کار، سازمان و تیم پشت برند حرف می‌زنند.
  • پست‌هایی که ظاهرا موضوع خاص خودشان را دارند اما برند را به عنوان یک مرجع تخصصی مطرح می‌کنند.

طراحی تجربه کاربری (UX) قوی

طراحی تجربه کاربری فرایندی است به منظور افزایش رضایت کاربران سایت (یا  همان مشتری) از محصول که از طریق ارتقاء کیفی این موارد محقق می گردد: بهبود قابلیت استفاده، سهولت در استفاده و تعاملی لذت‌بخش بین کاربر (یا مشتری) و محصول است.

سازمان جهانی استاندارد (ایزو) تجربه کاربری را اینگونه تعریف می‌کند: «تجربه‎ی کاربری (User Experience) به اختصار UX، شامل رفتارها، نگرش‌ها و احساسات یک کاربر درباره استفاده از یک محصول، سامانه یا سرویس خاص است. یعنی در تعامل انسان و رایانه، جنبه‌های کاربردی و تجربه‌های ارزشمند و معناداری برای کاربر وجود دارد که به صورت عاطفی بر او اثر می‌گذارد و احساسش را تغییر می‌دهد.

هدف طراحی UX این است که تجربیات دلخواه، آسان، کارآمد و مناسب در همه زمینه‌های یک محصول ایجاد کند. از انتخاب و فرآیند خرید گرفته تا استفاده از آن توسط کاربر.

طراحی گرافیکی سایت

طراحی حرفه‌ای سایت از اجرای خلاقانه‌ المان های گرافیکی بر مبنای استانداردهای روز طراحی سایت پدید می‌آید. با توجه به اینکه امروزه طراحی به سمت مینیمال و ساده‌ گرایی رفته، مفهوم تایپوگرافی بیش از گذشته در طراحی سایت جا باز کرده است؛ که علاوه بر استفاده از فونت آیکون های مناسب، به رنگ و برجستگی نوشته‌ها، فاصله‌ی بین متون، هارمونی رنگی برحول محور رنگهای لوگو و موارد دیگر می‌پردازد.

طراحی وب سایت حرفه ای خوب زمانی به وجود می آید که گرافیک و اصول برنامه نویسی در طراحی وب سایت با هم آمیخته شوند و تعامل خوبی با هم داشته باشند. اگر سایت شما گرافیک خوبی نداشته باشد، کاربران پس از ورود به سایت جذب آن نمی شوند و از سایت خارج می شوند. در نتیجه نرخ خروج کاربران از سایت یا همان نرخ پرش سایت بالا می رود که به رتبه سایت در گوگل آسیب جدید وارد خواهد کرد

امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است.

امنیت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انجام آنها ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می رسد. توجه داشته باشید که امنیت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین امنیت وبسایت دارند. امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش کلیدی در تامین زیرساخت امنیت سایت دارند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

افزایش رتبه سایت در موتور جستجو گوگل امری ضروری برای هر کسب و کارهای دیجیتال است، چه فایده دارد اگر سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید؛ اما کسی نتواند آن را پیدا کند؟ یک وب‌ سایت حرفه ای باید زیر ساخت های لازم در سئو داخلی سایت را داشته باشد تا ربات های گوگل بواسطه محتوایی که شما برای مخاطبین خود تولید کرده اید بتوانند ترافیک و بازدید های زیادی به سمت سایت شما هدایت کنند؛ و این مستلزم انجام تکنیک‌ های بهینه‌سازی سایت (سئو داخلی سایت) است که ایزی وب علاوه بر طراحی وب‌سایت شرکتی، برای مشتریان خود خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گوگل را  ارائه می‌دهد.

چت آنلاین 

چت آنلاین یا همان LIVE CHAT یک ابزار و روش بسیار مفید برای برقراری ارتباط آنلاین و درلحظه ی شما با بازدیدکنندگان وبسایت تان است. سیستم چت آنلاین به شما کمک می کند تا به آسودگی با بازدیدکنندگان وبسایت خود ارتباط برقرار کنید، آنها را راهنمایی کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. به جای راهنمایی مشتریان وبسایت خود به واسطه تماس تلفنی و یا پاسخگویی به واسطه ایمیل می توانید از سیستم چت پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

سهولت در اشتراک گذاری محتویات سایت در شبکه های اجتماعی

امروزه به واسطه رشد شبکه های اجتماعی و فراگیر شدن گوشی های هوشمند، مخاطبین ما ترجیح میدهند با عضویت در شبکه های اجتماعی کسب و کار ما از آخرین مطالب و محتویات بارگذاری شده در سایت با ما در ارتباط باشند پس سهولت به اشتراک گذاری مطالب و محتویات سایت در سریع ترین و راحترین زمان ممکن یکی از این ملزومات طراحی سایت حرفه ای در دنیای امروز است.

ویژگی های سایت های شرکتی طراحی شده توسط ایزی وب

طراحی سایت شرکتی بدون شک گامی موثر است که می تواند بسیاری از فاکتورهای بالا را برای شما فراهم آورد. برای آنکه طراحی سایت شرکتی بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

هاستینگ مناسب

به بیان ساده هاستینگ یک فضای مجازی میزبان است که تمامی اطلاعات و دیتاهای سایت شما را در خود نگه می دارد. آپ تایم، سرعت لود، امنیت و غیره از فاکتورهایی است که به طور مستقیم به هاستینگ مربوط می شود.

سئو بیس

سئو فاکتورهایی است که سایت شما را در صدر نتایج جست و جو قرار داده یا آن را از گردونه رقابت حذف می کند. در طراحی سایت شرکتی بابد تمامی اصول مربوط به سئو رعایت شده تا شما بتوانید با تولید محتوای مناسب و با کیفیت در صفحه اول موتورهای جست و جو قرار بگیرید.

سرعت لود بالا

مناسب ترین زمان برای لود یک صفحه در اینترنت کم تر از ۵ ثانیه است. معمولا کاربران تمایل چندانی که منتظر ماندن نداشته و سایت کند را می بندند. سرعت لود مناسب از دیگر فاکتورهایی است که برای طراحی سایت شرکتی یا هر سایت دیگر باید به آن توجه کنید.

ریسپانسیو بودن

از دیگر ویژگی های بسیار مهم طراحی سایت شرکتی، ریسپانسیو بودن آن است. سایتی که ریسپانسیو است به طور کامل در تمامی دستگاه های دیجیتال با خصوص موبایل نمایش داده می شود. عدم توجه به این فاکتور می تواند باعث می شود بسیاری از مشتریان خود را از دست دهید.

طراحی و شکل ظاهری

طراحی و قالب سایت شما در نگاه اول به مخاطب نشان می دهد که شما که هستید! طراحی سایت شرکتی باید متناسب با حوزه کاری، زیبا و ساده باشد تا کاربران بعد از ورود به سایت به راحتی بتوانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

امنیت وب سایت

به احتمال خیلی زیاد شما در طراحی سایت شرکتی خود نیاز به درگاه های بانکی و خرید و فروش و پرداخت آنلاین پیدا خواهید کرد. همچنین بدون شک شما اطلاعات محرمانه و مهمی دارید که باید در حفظ آن ها به اندازه کافی دقیق باشید. از اینرو امنیت فاکتور مهم دیگری است که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید.

آپتایم

آپتایم به زمانی گفته می شود که سایت شما قابل دسترسی باشد. ممکن است بنا به هر دلیلی هر وب سایت با خطاها و مشکلاتی مواجه شده و برای مدت محدودی از دسترس خارج شود. طراحی سایت شرکتی حرفه ای باید بتواند این زمان را به کم ترین مقدار ممکن نزدیک کند.

امکان نشر مطالب در صفحات اجتماعی

برای آنکه سایت شرکتی شما بتواند بهترین و مناسب ترین نتیجه را بگیرد، باید بتواند با صفحات مجازی و اجتماعی دیگر تعامل دو طرفه داشته باشد. به این منظور که کاربر بتواند در صورت تمایل صفحه شما را در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته و بالعکس کاربران صفحه مجازی شما بتوانند از طریق لینک بیو به سایت اینترنتی شما وارد شوند.

نمایش اطلاعات مهم در بخش های اصلی

اطلاعات مهم محصولات و خدمات شما باید به راحتی در معرض نمایش کاربران و مخاطبانتان قرار بگیرد. در صورتی که شما خدمات خاصی را ارائه داده و یا محصول خاصی را می فروشید، مخاطبان شما باید با یک گشت ساده در وب سایت آن ها را مشاهده کرده و با ویژگی های آن آشنا شوند.

نقشه ساده

از اولین لحظه ای که کاربر وارد سایت شما شده، خدمات یا محصولات مورد نظر خود را انتخاب می کند، ویژگی های آن را می خواند، تا زمانی که قصد خرید محصول و یا دریافت خدمات را داشته و هزینه آن را پرداخت می کند باید یک نقشه راه بسیار ساده داشته باشد. به این نکته در طراحی سایت شرکتی توجه داشته باشید که مخاطبان شما ممکن است از هر قشر و گروهی بوده و باید بتوانند به راحتی خدمات خود را از سایت شما انتخاب کنند.

چرا باید یک وب سایت شرکتی ایجاد کنید؟

حقیقت این است که اگر شما یک کسب و کار را مدیریت می کنید، نمی توانید یک وب سایت نداشته باشید. وب سایت کسب و کار شما می تواند به شما برای ایجاد مشتری های بیشتر کمک کند. زمانی که یک مشتری جستجوی اینترنتی گسترده ای را برای آن کسب و کاری که می تواند مشکلاتش را حل کند یا نیازهایش را برطرف نماید، انجام می دهد، نام شما در فضای وب آشکار می شود. یا زمانی که یک مشتری می خواهد اطلاعات بیشتری را در مورد کسب و کارهای خاص پیدا کند، شما را در اینترنت می یابد. در ادامه پنج گام آسان برای طراحی سایت شرکتی را به شما خواهیم گفت :

گام اول – یک نام دامنه مناسب با کسب و کارتان خریداری کنید.

هر کسی که تا به حال از اینترنت استفاده کرده باشد؛ می داند که شما نیاز دارید یک آدرس وب سایت را وارد کنید تا به یک وب سایت دسترسی پیدا کنید. در واقع؛ نام دامنه سایت، آدرس وب سایت شما است. استفاده کسب و کار ها از نام دامنه مشابه با نام های شرکتی بسیار رایج است. اما شما می توانید هر عبارت متنی را که می خواهید به عنوان دامنه سایت تان ثبت کنید، به شرط اینکه قبلا آن را نگرفته باشند. دو هزینه برای گرفتن نام دامنه وجود دارد: یکی هزینه خرید یک نام دامنه؛ و دوم هزینه تمدید هر ساله دامنه.

گام دوم – یک آدرس ایمیل شرکتی سفارشی ثبت کنید.

برای اینکه کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر بیاید، به یک آدرس ایمیل کسب و کار سفارشی نیاز خواهید داشت. قطعا شما نباید برای ارسال ایمیل به مشتریان تان از یک آدرس جیمیل استفاده کنید زیرا آن ها متوجه خواهند شد که کسب و کار شما به عنوان یک سازمان نیست. رایج ترین فرمت ایمیل های کسب و کار از نام دامنه کسب و کار شما استفاده می کند. به عنوان مثال، آدرس ایمیل ما  info@ezweb.ir است.

گام سوم – یک سازنده وب سایت خوب برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

این گام از مهم ترین گام های ایجاد یک وب سایت شرکتی است. زیرا اگر شما بر اساس نیازهای خود، نرم افزار طراحی وب سایت مناسب را انتخاب کنید،طراحی سایت شرکتی می تواند به عنوان قدم زدن در پارک در مقابل کوه نوردی در اورست باشد. سازندگان وب سایت زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. هنگام انتخاب سازنده وب سایت این را در ذهن داشته باشید که هرگز سازنده ای را انتخاب نکنید که بسیار پیچیده است و همه ویژگی هایی که نیازی به آن ها ندارید را ارائه می دهد. فقط ویژگی های عالی و قابل استفاده را داشته باشد کافی است. ویژگی های بیشتر یک سازنده وب، پیچیده تر است و ممکن است استفاده از آن را دشوار سازد. پس سعی کنید همه چیز را ساده نگه دارید. هنگام انتخاب سازنده وب سایت مناسب، از سطح مهارت های فنی و طراحی خود را در نظر بگیرید و ویژگی های پیچیده ای که وب سایت شما واقعا به آن نیاز دارد را در نظر داشته باشید.

گام چهارم – با توجه به نوع کسب و کارتان، یک طراحی قالب سایت انتخاب کنید.

شما با استفاده از یک قالب طراحی سایت از قبل ساخته شده می توانید بلافاصله وب سایت خود را به صورت حرفه ای و بدون نیاز به استخدام یک طراح وب سایت ایجاد کنید. قالب ها را به عنوان یک سبک لباس برای وب سایت تصور کنید. استفاده از قالب های آماده، ساده ترین و اقتصادی ترین روش برای داشتن یک وب سایت است. اگر وب سایت خود را با وردپرس ایجاد کرده اید، می توانید الگوهای خوب وردپرس را در WooThemes و Mojo Marketplace پیدا کنید.

گام پنجم – به وب سایت خود محتوا و اطلاعات مرتبط اضافه کنید.

بخش درج محتوا و تصاویر به وب سایت، بخشی است که بیشترین زمان را از شما می گیرد و باید وقت زیادی را برای آن صرف کنید. در ادامه چند مورد برای ایجاد محتوا و تصویر برای وب سایت تان را به شما خواهیم گفت:

  • طراحی یک صفحه اصلی(home page) عالی برای سایت : طراحی صفحه اصلی باید بسیار جذاب و موثر باشد تا کاربر را در نگاه اول جذب کند.
  • داشتن یک لوگوی خوب
  • استفاده از پس زمینه ویدئویی در اسلاید شوی صفحه اصلی سایت
  • انتخاب رنگ مناسب برای طراحی سایت
  • انتخاب قلم و فونت مناسب برای نوشته های درون سایت

سخن آخر

طراحی اولین وب سایت برای کسب و کارتان یا بهبود وب سایت فعلی تان(طراحی مجدد سایت)؛ چندان پیچیده نیست. شما می توانید با ابزار مناسب یا برنامه درست، این کار را به ساده ترین روش انجام دهید. طراحی وب سایت شرکتی خیلی زمان بر و پر هزینه نیست. زمانی که شما بدانید چه کاری باید انجام دهید یا به چه ابزارهایی نیاز دارید، طراحی سایت شرکتی می تواند بسیار ساده و آسان شود.

​ماژول های مناسب برای سایت های شرکت و خصوصی

که باعث افزایش رضایت مخاطبین و همچنین ذی نفعان سایت می شود.

گزارش ساز حرفه ای

با اتصال به انواع پایگاه داده‌ها و نرم‌افزارهای گوناگون از طریق وب‌سرویس‌ها، انواع گزارش‌ها را برای شما ایجاد می‌نماید. از خدمات گزارشگیری ما بهره‌مند شوید.

ساختار نامحدود

تعریف نامحدود انواع صفحات (درباره ما، خدمات، گالری، اخبار، تماس با ما و ...) و مدیریت ویژگی‌های سئو آنها از خدمات ماست. با ما همراه باشید تا وب‌سایت شما بهترین حضور آنلاین را داشته باشد.

نقشه جغرافیایی پوشش مناطق

استفاده از لایه‌های خاص بر بستر نقشه گوگل، پراکندگی جغرافیایی مناطق تحت پوشش خود را با دقت بالا نمایش می‌دهد. برای تجسم بهتر از اطلاعات جغرافیایی، با ما همراه شوید.

ماژول مدیریت دانش

ماژول پایگاه دانش، جهت ایجاد و نگهداری دانش، تجربیات، و تحقیقات پرسنل سازمان با امکانات به اشتراک‌گذاری به شما فراهم می‌آید. از این ابزار برای بهترین بهره‌وری از دانش سازمانی استفاده کنید.

ماژول فرم ساز حرفه ای

این ماژول توانایی ایجاد انواع فرم‌های پیچیده و پیشرفته را برای طراحی فرم‌های ساده یا چند مرحله‌ای، از جمله فرم‌های استخدام و ... را به شما ارائه می‌دهد. از این ابزار برای ایجاد و مدیریت فرآیندهای مختلف با کاربردهای گوناگون بهره ببرید.

ماژول مدیریت اسناد

این ماژول توانایی بارگذاری سریع انواع اسناد، ارائه جستجو پیشرفته، دسته‌بندی متنوع، و ایجاد آرشیو حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌آورد. با استفاده از این ابزار، مدیریت اسناد و داده‌های خود را بهبود بخشید و به سرعت به اطلاعات دقیق دسترسی پیدا کنید.

خدمات مشاوره طراحی سایت شرکتی ایزی وب

فرم درخواست طراحی سایت

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

مشاوره تلفنی

کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما پاسخگوی نیازهای شما باشند.

  • بازگشت