Skip Navigation Links.

سئو محلی (Local SEO) چیست؟

چهارشنبه، 08 فروردین 1397

سئو محلی (Local SEO) چیست؟

سئو محلی (Local SEO

بهینه سازی محلی وب سایت یا سئو محلی سایت، به طور مختصر عبارت است از تعیین موقعیت مکانی کسب و کار و ارائه اطلاعات به ربات های موتور جستجوی گوگل. در حقیقت به منظور کسب رتبه بالاتر در جستجوی مکانی، از تکنیک های سئو محلی استفاده می شود. سئو محلی یک روش عالی برای گسترش کسب و کارهای کوچک محلی در فضای اینترنت است. سئو محلی کمک می کند تا محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان محلی آن ها معرفی شود. سئو محلی یک رویکرد بازاریابی آنلاین هدفمند را به کسب وکار ها ارائه می دهد و آن ها می توانند به صورت کاملا محلی، رشد کنند و مشتریان بالقوه خود را افزایش دهند.

اشتباه های متداول در سئو محلی

  • عدم استفاده از کد تلفن شهر
  • عدم ثبت آدرس شرکت در داخل سایت
  • عدم تکمیل صفحه پروفایل در گوگل پلاس
  • به کارگیری کلمات کلیدی اشتباه
  • عدم توجه به سرعت سایت
  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی شامل مکان جغرافیایی
  • عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس

راهکارهای بهبود سئو محلی

  • ثبت موقعیت مکانی کسب و کار در گوگل مپ
  • استفاده از کلمات کلیدی شامل موقعیت جغرافیایی
  • فعالیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و فیس بوک
  • استفاده از Schema
  • ساخت بک لینک های محلی
  • استفاده از پارامتر near در پایان URL ها
  • ثبت سایت در دایرکتوری های محلی

استفاده از Schema در سئو محلی

Schema یک زبان نشانه گذاری برای موتورهای جستجو است که به درک بهتر محتوا و نمایش مناسب تر اطلاعات وب سایت ها کمک می کند. با استفاده از schema اطلاعات وب سایت ها بهتر نمایش داده می شود و این موضوع می تواند به افزایش ترافیک سایت و بهبود سئو سایت کمک کند.

سئو محلی


جهت اطلاع از خدمات سئو و قیمت سئو در آژانس ایزی وب بر روی لینک کلیک کنید.


تاثیر Google My Business  در سئو محلی

Google My Business یکی از سرویس های رایگان شرکت گوگل برای کسب و کارها است. در این سرویس گوگل باید اطلاعات کامل و معتبر کسب و کار خود مانند آدرس، شماره تلفن، کدپستی و... را ثبت کنید. ثبت کسب و کار در Google My Business برای کسب و کارهای محلی بسیار مهم است و باعث دیده شدن آن ها می شود. سئوی محلی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایتها است. گوگل با استفاده از سئوی محلی میتواند موقعیت مکانی وب سایتها را مشخص کند و سوابق و موضوع فعالیت آن ها را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهد. موتور جستجوی گوگل با استفاده از IP این کار را انجام میدهد. گوگل با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در سیستمهای مختلف از جمله گوگل مپ و Google My Business میتواند مکان کسب و کارها را تشخیص دهد و موقعیت جغرافیایی و فعالیت آن ها را بر اساس آی پی تعیین نماید. Google My Business یک لیست رایگان است که برای هر کسب و کاری در دسترس است. ایجاد فهرست در Google My Business می تواند به بهتر دیده شدن در نتایج جستجوی محلی در Google کمک کند.

باکس جستجوی محلی چیست؟

باکس جستجوی محلی یک روش سنتی از نمایش نتایج محلی است که در آن نام تمامی کسب و کارهای محلی که شامل عبارات جستجو شده هستند، به نمایش گذاشته می شود. این باکس محلی معمولا بعد از نمایش سه نتیجه اصلی نمایش داده می شود. رتبه بندی سایت ها در باکس جستجوی محلی به بیش از ۱۵۰ عامل مختلف بستگی دارد.

اسلایدر سئو محلی گوگل چیست؟

اسلایدر گوگل یک عکس رنگی و افقی است که در بالای نتایج جستجو نمایش داده می شود. اسلایدر گوگل 9  نتیجه برتر جستجوی محلی را به نمایش می گذارد. تمامی تصاویر نمایش داده شده در این قسمت از پروفایل گوگل پلاس این مکان ها که توسط خود صاحب حساب کاربری (مسئول سئو محلی) و یا مشتریان بارگذاری می شوند دریافت می گردد. به دلیل تحریم ایران و عدم امکان ثبت نام در Local Business گوگل، کمتر از اسلایدر سئو محلی استفاده می شود. اسلایدرها به نوعی تعیین کننده محل و مکان فعالیتهای کسب و کار هستند.

 

ارسال دیدگاه‌ها‌

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دیدگاه‌ها‌

ایزی وب در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.