ایـــزی وب، خالق دنیای دیجیتال شما

ما در ایزی وب، به لطف سال ها فعالیت در حوزه فن‌آوری و همکاری با صدها شرکت و سازمان سطح یک کشور، با دغدغه کارفرمایان خود آشنا شده‌ایم و برای پاسخگویی درست به نیاز مشتریان به یک راهکار آسان، امن و زیبا در زمینه طراحی وب سایت و تولید سامانه‌های سفارشی رسیده‌ایم. جهت دریافت مشاوره رایگان، هم اکنون با ما تماس باشید.

ایزی وب

فعالیت شرکت

+9

مشتری راضی

+70

پروژه انجام شده

+118

افتخار کسب شده

+11

مشتریان نام آشنایی که با اطمینان ما را انتخاب کردند

به‌کارگیری نیروی متخصص، احترام به مشتری و تحویل به موقع و با کیفیت کارها، باعث شده که شرکت‌های نام آشنا و سازمان‌های بزرگ ایزی وب را به عنوان مجری پروژه‌های طراحی سایت و تولید سامانه های سفارشی خود انتخاب کنند.

ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب
ایزی وب

نـــــمونــــــه کـــــار‌هـــای ایــــــــــزی وب

وب سایت ترکیب یک اثر هنری و یک کد برنامه نویسی است؛ افتخار ما این است که با خلق ده ها اثر هنری خاص، ضمن برآورده کردن نیاز مشتری، موفق به کسب چندین تندیس بهترین طراحی سایت در داخل و خارج از کشور شده ایم.

طراحی توسط دپارتمان اختصاصی طراحی UI/UX

طراحی اختصاصی متناسب با کسب‌وکار مشتری

طراحی واکنش‌گرا مطابق با دستگاه‌های مختلف

ایزی وب
ایزی وب

معرفی شرکت ایـــــــزی وب

شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. به‌کارگیری نیروی متخصص، احترام به مشتری و تحویل به موقع و با کیفیت کارها، ارزش‌های شرکت داده آسان است؛ ارزش‌هایی که باعث شده شرکت‌های نام آشنا و سازمان‌های بزرگ به سرعت به لیست کارفرمایان شرکت داده آسان ایرانیان اضافه شده و برای طولانی مدت به این شرکت وفادار بمانند. ارائه خدمات مشاوره به‌روز و دقیق و پاسخگویی درست به نیازهای مشتریان، ما را به عنوان گزینه‌ای قابل اعتماد نزد ایشان مطرح نموده است.

درباره ما بیشتر بدانید
افتخارات ایزی وب

چـــــرا ایــــــــزی وب؟

ویژگی هایی که باعث افزایش رضایت مخاطبین و همچنین ذینفعان سایت می شود

عدم وابستگی به ما

تمامی پروژه‌های طراحی وب سایت در شرکت ایزی وب برپایه سیستم های مدیریت محتوای اوپن سورس (کدباز) طراحی می‌شوند.

مدیریت آسان

پنل مدیریت آسان وب سایت به شما کمک می کند تا با 4 ساعت آموزش بتوانید وب سایت را بدون دانش برنامه نویسی مدیریت و محتوای آن را به‌روز کنید.

بهینه برای موتور های جستجو

امروزه طراحی وب سایت بدون رعایت کردن اصول سئو بی‌معنی است. سایت های طراحی شده در ایزی وب با استانداردهای موتورهای جستجو هماهنگ هستند.

سازگار با دستگاه‌های مختلف

ما نمایش صحیح صفحات وب سایت در تمام دستگاه ها استاندارد نظیر موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ را تضمین می کنیم.

سرعت لود بالا

تضمین میانگین نمره بالای 75 از سایت معتبر GTmetrix این اطمینان را به شما می دهد که سایتی سبک و با سرعت لود سریع داشته باشید.

ایزی وب

امنیت

سایت های طراحی شده توسط ایزی وب استاندارد امنیت OWASP را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و این اطمینان را به مشتریان ما داده اند که از سایتی امن برخوردار هستند.

ایزی وب

مشتریان درباره مــــــا چه میگویند

اعتقاد ما بر این است که هر کسب‌وکاری تا زمانی برقرار است که بتواند مشکلات مشتریان و کارفرمایان خود را به شکل مناسبی برطرف کند. طی سال‌های گذشته تلاش کرده‌ایم که به خوبی از پس این کار بربیاییم. از شما دعوت می‌کنیم نظر مشتریان ما را در مورد این مهم بخوانید.

ایزی وب

محمد دلفان

کارشناس نرم‌افزار سازمان امور مالیاتی کشور

امنیت، مقیاس‌پذیری و کارآمدی از جمله ویژگی‌هایی است که در پورتال اطلاع‌رسانی سازمان امور مالیاتی باید برخورد باشد. پورتال ایزی وب به خوبی از پس از چالش ها برآمد.

ایزی وب

خانم عزت‌ور

کارشناس نرم‌افزار وزارت راه و شهرسازی

بیشتر از 6 سال است که پورتال وزارت راه و شهرسازی و تمام ادارات کل آن توسط شرکت ایزی وب طراحی و پشتیبانی شده است و در طول این مدت پورتال و شرکت هر دو به خوبی پاسخگو بوده‌اند.

ایزی وب

حامد صلحی

کارشناس نرم افزار شرکت ساخت راه و جاده

به جهت رهایی از وابستگی به شرکت و نرم افزار خاص، طراحی سایت خود را با شرکت ایزی وب و برپایه پلت فرم دی‌ان‌ان پیش بردیم و با انجام این کار هزینه های توسعه و نگهداری را تا 70 درصد کاهش دادیم.

ایزی وب

علی عزیزی

مدیر IT فناوری بن‌یاخته‌های رویان

سال‌ها است که ایزی وب را به عنوان شریک تجاری خود در حوزه توسعه سامانه‌های تحت وب خود انتخاب کرده‌ایم.

ایزی وب

سمیرا محمدی

کارشناس نرم افزار شرکت تابا الکترونیک

شرکت ایزی وب توسط یکی از دوستان من معرفی شده بود و ما طراحی سایت تابا الکترونیک را به این شرکت سپردیم؛ از خروجی کار خوشحالیم.

ایزی وب

روشنک نقیبی

کارشناس سیستم‌های ایران ایر

طراحی وب سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شامل ملاحظات امنیتی و کارکردی بود که شرکت ایزی وب به خوبی از پس انجامش برآمد.

ایزی وب

پیمان علیزاده

واحد توسعه شرکت کاسترول

به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر روی شرکت های ایرانی، مجاز به استفاده وب سایت کاسترول جهانی نبودیم اما به لطف دانش و تخصص ایزی وب، تونستیم مشابه سایت کاسترول جهانی را طراحی کنیم.

مقاله‌های آموزشی

دیدن همه مطالب