مرکز تماس: 66381314
مقالات طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ

رپورتاژ (رپرتاژ) آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

چهارشنبه 08 فروردین 1397

رپورتاژ (رپرتاژ) آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های برندسازی اینترنتی است که کسب و کارها با استفاده از آن، محصولات و خدمات خود را در خبرگزاری ها یا سایت های پر بازدید در قالبی مشخص معرفی می نمایند. در حقیقت، یک شرکت یا سازمان به منظور بازاریابی و تبلیغات برند خود از این شیوه استفاده می کند. رپورتاژ آگهی یک شیوه بلندمدت تبلیغاتی است یعنی اینکه برای مدت زمان محدود نیست و برای همیشه در سایت های خبری یا پربازدید باقی می ماند. رپورتاژ آگهی تلاشی سازمان یافته است که برای تقویت مزایای استفاده از یک محصول یا یک خدمت در ذهن مخاطب صورت می گیرد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

قطعا ارائه یک رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر مثبتی بر روی سئو و رتبه سایت در نتایج جستجو داشته باشد. منتشر کردن یک رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید و معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت می تواند اعتبار وب سایت را در موتورهای جستجو بالا ببرد. وب سایت هایی که رپورتاژ آگهی منتشر می کنند، معمولاً بازدید روزانه زیادی دارند. قرار دادن لینک در متن رپورتاژ آگهی باعث می شود که بازدیدکنندگان این وب سایت ها به سمت وب سایت آگهی دهنده هدایت شوند. همین موضوع باعث افزایش ترافیک وب سایت خواهد شد. همچنین، ارائه رپورتاژ آگهی در یک وب سایت معتبر، تاثیر بسیاری به برند سازی و جلب اعتماد مشتریان دارد.

بهتر است در متن رپورتاژ آگهی از سه الی پنج لینک استفاده شود. لینک های استفاده شده معمولا دارای تگ فالو (Follow) هستند تا رتبه بهتری به سایت آگهی دهنده بدهند. اما گوگل به شدت مخالف لینک های فالو هستند و وب سایت ها را جریمه می کند. بنابراین باید اطمینان حاصل شود که لینک های استفاده شده در آگهی حتما به صورت نوفالو (Nofollow) باشند تا تاثیری بر روی نتایج جستجوی طبیعی گوگل نداشته باشند. در غیر این صورت رپورتاژ آگهی ارائه شده با خرید لینک هیچ تفاوتی ندارد و از طرف گوگل جریمه می شود. البته لازم به ذکر است که اگر هر چند ماه یکبار، یک رپورتاژ خوب در سایت های معتبر و با کیفیت گذاشته شود و تعداد لینک های استفاده شده در آن از پنج تا بیشتر نباشد، گوگل به سختی می تواند غیرطبیعی بودن لینک های فالو (Follow) را تشخیص بدهد. اما در کل بهتر است تابع قوانین گوگل عمل شود تا جریمه ای صورت نگیرد. در این صورت می توان از ترافیک طبیعی ایجاد شده از رپورتاژ آگهی برای بهبود نرخ تبدیل استفاده نمود.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

  • انتشار رپورتاژ آگهی در قالب یک خبر جدید، باعث اعتماد بیشتر مخاطبان هدف می شود.
  • رپورتاژ قابلیت انتشار در سایت خبرگزاری ها و سایت های تخصصی پر بازدید را دارد.
  • رپورتاژ آگهی به صورت دائم و همیشگی در سایت های معتبر قرار می گیرد.
  • رپورتاژ آگهی مناسب ترین استراتژی جهت سئو و لینک سازی طبیعی می باشد.
  • امکان ایجاد چند لینک موثر به صورت فالو و دائمی در هر رپورتاژ آگهی وجود دارد.


امتیاز:

ارسال دیدگاه‌ها‌


دیدگاه‌ها‌


در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.

برچسب‌ها