ده ویژگی طراحی سایت حرفه ای و مدرن
امروزه با توجه به افزایش نیاز کسب و کارها به طراحی وب‌ سایت حرفه ای، تعداد علاقمندان به ارائه‌ خدمات طراحی وب‌ سایت شرکتی نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده، دانش آموزان و یا دانشجویانی که با تماشای چند فیلم آموزشی ویا گذراندن یک دوره آموزش طراحی سایت اقدام به طراحی سایت شرکتی برای مشتریان خود می‌ک...
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 17:00
۱۴ دلیل اهمیت طراحی سایت شرکتی
امروزه در کسب و کارها، طراحی ‌سایت برای معرفی برند، خدمات و محصولات، دیگر کالایی لوکس تلقی نمیشود، بلکه طراحی سایت حرفه ای و کارآمد برای شرکتها به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. به بیان دیگر شرکت های بزرگ که در دنیای دیجیتال برای خود رد پای دیجیتالی ایجاد نکرده اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیا...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 15:26
اهمیت بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) تا سال 2020
برخی ها تصور می کنند بازاریابی ایمیلی مرده است اما این طور نیست. بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین راه های دسترسی و جذب مخاطبان شماست. در حقیقت، اهمیت بازاریابی ایمیلی بسیار زیاد است و توصیه می کنیم که کسب و کارها تا سال 2020 برنامه ای مشخص برای اجرای آن داشته باشند. در این مطلب، دلایل اصلی برای ایجا...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 15:08
طراحی سایت شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
طراحی سایت شخصی به توسعه سریع نام شما در فضای وب کمک می کند. در حقیقت سایت شخصی شما پایگاه اصلی برندسازی شخصی (Personal Branding) شما خواهد بود. شما قادر هستید رزومه کاری، وبلاگ شخصی، گالری تصاویر، پروژه ها، اطلاعات تماس، شبکه های اجتماعی و ... خود را در وب سایت شخصی تان قرار دهید. طراحی سایت شخصی خ...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 14:35
بخش Manual Actions یا جریمه دستی در گوگل وبمستر (سرچ کنسول)
گوگل همواره در حال بهبود نتایج جستجوی خود است. استفاده از داده ها، تحلیل آمارها و الگوریتم های جدید هدفی جز بهبود تجربه کاربران هنگام جستجو ندارند. همزمان با گوگل، وبمستران و کاربران اینترنتی همواره بدنبال روش هایی جدید و ابتکاری برای رسیدن به رتبه اول گوگل و فریب الگوریتم های پنگوئن یا پاندا هستن ا...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 14:01
فیلتر کردن و مقایسه داده‌ها در گزارشات Search Analytics
توسط گزینه می توان داده های ارائه شده را بر اساس دسته بندی های مختلف فیلتر کرد. به عنوان مثال اگر بخواهیم کلمات و عبارت های جستجو شده را بر اساس کشور و دستگاه های مورداستفاده اشخاص فیلتر کنیم کافی است فیلتر کشور را بر روی “IRAN” و فیلتر دستگاه های استفاده شده بر روی ” Mobile”...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 13:46
دسته بندی داده ها در گوگل وبمستر تولز بخش  search analytics
هر یک از معیارهای اندازه گیری در بخش گوگل وبمستر و نوع داده های ارائه شده در آن را می توان بر اساس حالت های مختلفی دسته بندی کرد. به عنوان مثال با انتخاب دسته بندی گزارش ها و داده های ارائه شده بر اساس کلمات و عباراتی که در گوگل توسط اشخاص جستجو شده اند و درنتیجه آن لینکی از سایت موردنظر در لیست نت...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 13:26
گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) یا گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) چیست؟
گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) یکی از ابزارهای رایگان قدرتمند گوگل است که به بهبود عملکرد سایت و بهینه سازی کمک می کند. با اضافه کردن سایت به گوگل وبمستر، موتور جستجوی گوگل، عملکرد سایت را بهتر می بیند و گزارش پیشرفت یا افت سایت را در اختیار وبمستران قرار می دهد. در شرایط بحرانی مانند کاهش ناگهانی باز...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 13:25
Structured Data در گوگل وبمستر تولز (گوگل سرچ کنسول)
صفحه Structured Data در گوگل وبمستر اطلاعاتی درباره دستورالعمل های ساختار یافته که گوگل قادر به کشف آن ها در سایت است، را ارائه می دهد. همچنین پیام های خطا در صفحه نشانه گذاری که مانع از نمایش rich snippet سایت می شود را نمایش می دهد.
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 12:47
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
مفهومی بسیار گسترده تری نسبت به دارد. به این معنا که (سئو) بخشی از آن محسوب می شود. در حقیقت می توان گفت تمام فعالیت های بازاریابی و تبلیغات یک سایت در راستای افزایش درآمد در سطح موتورهای جستجو را می گویند. بازاریابی به کمک موتورهای جستجو به دو بخش کلی بهینه سازی سایت (سئو) و تبلیغات کلیکی (PPC) تقس...
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 11:41
صفحه 1 از 14ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها